Jak sprzedawać wykorzystując strach i lęki klientów?

Jak sprzedawać wykorzystując strach i obawy? Nie jest tajemnicą, że strach i lęk bardziej motywują ludzi do decyzji/podjęcia działania niż chęć zysku i pożądanie. Po prostu ludzie wiedzą, że zysk i pożądanie zawsze wiążą się z jakimś zobowiązaniem, nakładem pracy. Zrób prosty eksperyment: zapytaj kogoś ze znajomych „Czy chcesz zyskać 200 zł miesięcznie?”. Propozycja jest […]

Tworzenie stron internetowych: Skupiasz się na Sobie czy na kliencie?

W styczniu 2010 roku moim klientem była firma zajmująca się usługami porządkowymi  – sprzątaniem biur, posesji, koszeniem trawników, usługami konserwacyjnymi. Właściciel, choć prowadził tą firmę 8 lat, nie miał strony internetowej, jedynie kilka wizytówek na portalach typu Panorama Firm czy YellowPages. Klientów, których pozyskał dzięki tym wizytówkom na przestrzeni ostatnich 6 lat było raptem kilku. […]

Poznaj 5 wskazówek jak pisać skuteczne oferty i reklamy!

Nawet jeżeli zleciłeś wykonanie swojej ulotki reklamowej, oferty, katalogu produktów albo strony internetowej firmie reklamowej czy agencji interaktywnej albo webmasterowi „na fuchę”, prędzej czy później musisz zetknąć się z koniecznością napisania oferty albo reklamy Swojego biznesu lub produktów. Nie możesz tego unikać bo tak na prawdę nikt prócz Ciebie nie zna tak dobrze produktów ani […]