Jak NIE klienta zamienić na szansę sprzedaży?

Podczas lektury tego tekstu wybierzesz się na spotkanie ze swoimi znajomymi. Ot, taka przyjacielska kolacja. Pokażę Ci tam jak TAK i NIE w sposób, który prawdopodobnie nie pojawił się jeszcze w żadnym branżowym czasopiśmie. Wszystko po to, aby Twoja sprzedaż poszybowała w górę a całkowita wartość klienta (CLV) nieprzerwanie rosła. Słowa NIE i TAK są […]

10 zachowań, którymi oddalasz szansę na sprzedaż

W większości firm 80% czasu przeznaczonego na edukację sprzedawców poświęcane jest na poszerzanie wiedzy o produkcie a 20% na techniki i psychologię sprzedaży i organizację. W efekcie kształtuje się eksperta produktowego, który nie umie właściwie pokazać swojej wiedzy, bo w kontakcie z klientami reaguje niewłaściwie. Ten artykuł po raz pierwszy ukazał się w magazynie “Nowa […]

Ile kosztuje zdobycie klienta przez telefon?

Jeśli trafiłeś na ten artykuł dlatego, bo chcesz zlecić zdobywanie klientów jakiejś firmie telemarketingowej (albo zwykłym freelancerom) i nie wiesz ile im za to zapłacić – nie znajdziesz tutaj odpowiedzi (najlepiej zapytaj ich ile chcą za to pieniędzy). Ten tekst powstał dla właścicieli firm telemarketingowych oraz firm, które mają własne działy telemarketingu i zastanawiają się […]

Jak zwiększyć skuteczność rozmów telefonicznych?

To jest pytanie, które spędza sen z powiek wielu właścicieli firm, którzy zdobywają klientów za pomocą rozmów telefonicznych – oraz setek sprzedawców i telemarketerów zatrudnionych w tych firmach. Ci pierwsi – chcą efektywnie wykorzystać pracowników oraz ich czas. Ci drudzy – chcą więcej zarobić. Czy i jak można zwiększyć ilość transakcji podczas sprzedaży telefonicznej? Ten […]

Jak znaleźć i zaprezentować korzyści, które zainteresują klienta?

Zdobycie uwagi klienta jest najważniejszym celem rozpoczęcia rozmowy telefonicznej. Ale zaraz po nim wielu handlowców niweczy swój wysiłek, operując podczas prezentacji oferty językiem korzyści. Problem w tym, że zamiast faktycznie przedstawiać korzyści, prezentują tylko cechy, funkcje albo właściwości produktu. A nawet jeśli mówią o prawdziwej wartości, klienci wykazują brak zainteresowania. Z drugiej części cyklu dowiesz […]

Posts navigation

1 2