Dzień, w którym zdobyłeś klienta jest pierwszym dniem, kiedy zaczyna on od Ciebie odchodzić do konkurencji. I to najczęściej do tej, która ma wyższe ceny a czasem nawet gorszą ofertę i produkty. Za wszystkim stoi obsługa klienta: dobra, albo zła.
Tag: szkolenie
Coś jest „nie tak” z Twoim działem handlowym?
Są sytuacje, w której wszystko wydaje się być w porządku: oferta jest dobra, sprzedawcy sprzedają, biznes się kręci. A mimo to właściciel biznesu intuicyjnie czuje, że jego sprzedawcy tracą szanse na sprzedaż każdego dnia. Niby wszystko jest ok, transakcje realizowane są płynnie, ale jednak jest coś, co nie daje mu spokojnie zasnąć. Przeczucie mówi mu, […]
Jak się dowiedzieć, czego brakuje Twoim klientom do szczęścia?
Tytuł dość podchwytliwy, ale to nie jest ściema. Nagrałem video, na którym pokazuję w jaki sposób za pomocą bezpłatnego i ogólnodostępnego narzędzia można dowiedzieć się czego poszukują Twoi klienci. Ale nie „w ogóle”, bo to przecież wiadomo: szukają szczęścia, zdrowia, pieniędzy i spokoju. Niektórzy jeszcze władzy :) Czego szukają klienci? Na tym video pokazuję w […]