Czy warto dawać rabaty? (w biznesie beauty&spa)

Czy i jaką politykę rabatową warto stosować, żeby na niej zyskać? Jak przekonać klienta do swoich cen, nawet jeśli mamy drożej, niż inni? Jakie programy lojalnościowe są skuteczne i dlaczego, a jakie nie mają sensu? Rafał Mróz, specjalista sprzedaży i pomagania firmom w zwiększaniu sprzedaży podpowiada, jak znaleźć najlepsze odpowiedzi na nurtujące niemal wszystkich managerów […]

Jak zwiększyć zysk salonu kosmetycznego i kliniki medycyny estetycznej?

W trakcie półgodzinnej prelekcji pokazałem 400 osobom z branży beauty (kliniki medycyny estetycznej, gabinety kosmetyczne i kosmetologiczne, rehabilitacyjne, salony masażu i SPA) w jaki sposób mogą łatwiej zwiększyć zysk z jednego klienta w swoim biznesie beauty – i jak wyeliminować te rzeczy, które zmniejszają sprzedaż. Wykład odbył się podczas konferencji Liderów Biznesu Beauty Inspiration w […]