Przedsiębiorca powinien, a nawet musi być marzycielem, bo tylko wtedy rozwinie się jego firma. Ale marzenia to również wstyd i strach, że zrealizowanie ich może się nie udać. Dlatego umiejętność zamiany marzeń w rzeczywistość jest tak ważna. Zobacz, jak możesz ją w sobie wykształcić!
Tag: przykłady
Pliki graficzne WebP – ile możesz zarobić ucząc się od Google?
O tym, że Google ma świra na punkcie szybkości świat wie już od bardzo dawna. Pomyśl – już sam fakt bardzo szybkiego wyszukiwania wśród miliardów dokumentów i stron internetowych tego co akurat wpisałeś do wyszukiwarki robi wrażenie. Zazwyczaj wyniki otrzymujesz po pół sekundy (dokładny czas wyszukiwania widzisz tuż pod okienkiem zapytania). Szybka strona www = […]
Jak przebić się przez konkurencję i dotrzeć do klienta?
Jak sądzisz, ile reklam każdego dnia ogląda Twój klient? Już mówię. To około 3 000 komunikatów reklamowych. Prawdziwe reklamowe bombardowanie. Jak się skutecznie reklamować w takich warunkach? Poznaj 4 kroki jak dotrzeć do klienta ze swoją ofertą przed konkurencją!
Poznaj 4 wskazówki, o których musisz pamiętać pisząc ofertę!
Po ostatnim artykule na temat pisania skutecznej oferty otrzymałem wiele maili z prośbą o więcej wskazówek i pomoc. Zebrałem wszystkie rady razem i napisałem kolejny artykuł na temat pisania skutecznej oferty – która może być częścią Twojej ulotki, plakatu albo reklamy.
Sezon ogórkowy? Sprzedaj więcej, zarób więcej!
W Nowym Sączu jest targ. Nazywa się go od dawien dawna „rynkiem maślanym”. Nie sprzedaje się tutaj tylko masła – również warzywa, kwiaty, płyty z muzyką disco-polo i skórzane pantofle. Mnóstwo towaru, mnóstwo handlarzy i mnóstwo klientów. Przeczytaj, ile można się nauczyć od jednego handlarza… ogórkami. Zapraszam!
Jak stworzyć ofertę, której ŻADEN klient się nie oprze?
Skuteczna oferta to taka, która ma najwyższy współczynnik konwersji. Czyli, jeżeli na 100 osób, które się z nią zetkną cała setka chce kupić produkty, które ta oferta prezentuje – to gratuluję! Masz ofertę nie do odrzucenia! Ale jeżeli jej nie masz, to zobacz w 4 krokach, jak ją stworzyć!
Skuteczna sprzedaż: 5 sposobów na zdobywanie pozytywnch opinii
Komu jest najłatwiej sprzedać? Najłatwiej, najmniejszym wysiłkiem, najtaniej? No? Komu? To bardzo proste pytanie i jeszcze łatwiejsza odpowiedź. Mimo to, większość przedsiębiorców albo nigdy nie zadaje sobie tego pytania, albo nigdy nie udziela tej oczywistej odpowiedzi. Komu można łatwo sprzedać? Najłatwiej możesz sprzedać komuś, kto już kiedyś kupił Twoje produkty. Pisałem trochę wcześniej o zmniejszaniu […]
Etyka i marketing: Jak bardzo dręczy Cię sumienie?
Dawno temu nauczyłem się bardzo prostej, niesamowicie skutecznej zasady marketingowej: Musisz być przekonany do korzyści wynikających z Twojego produktu. W innym wypadku będziesz nieetycznym, irracjonalnym i zakompleksionym człowiekiem a sumienie nie da Ci spokoju. Wydaje Ci się to dziwne tak samo jak obrazek z boku? To świetnie, o to mi chodziło. Poświęć kilka minut na ten artykuł, a pokażę Ci jak bardzo Twoje sumienie może Cię dręczyć albo jak może pomóc w Twoim biznesie.