Andrzej pyta: Co powinna zawierać strona dla biura podróży? Jak ma wyglądać?

Masz własny biznes turystyczny. Albo dopiero zamierzasz uruchomić agencję turystyczną lub biuro podróży – organizatora turystyki bo będziesz organizować wyjazdy na kolonie albo ferie czy wycieczki po okolicznych zabytkach – i chcesz zlecić wykonanie strony www. Taką która pokaże Twoją firmę potencjalnym klientom? Taką która pokaże im wszystkie wycieczki, zdjęcia z hoteli, przedstawi ceny na […]

Wymówki klientów czyli “Proszę wysłać mi ofertę mailem”

Jestem pewien, że jeśli masz już za sobą kontakt z przynajmniej 30 potencjalnymi klientami (osobisty albo telefoniczny), to na pewno choć raz udało Ci się słyszeć takie mniej więcej zdanie: “Proszę wysłać mi ofertę na maila” albo coś podobnego. To zwykła wymówka klienta, ktoś po prostu chce Ci powiedzieć w dyplomatyczny sposób “Spadaj na drzewo”. […]

Nie ma darmowych obiadów, czyli słowo o Grouponie

Grupowe zakupy potrafią być przyjemne, jeżeli za te same produkty i usługi płacisz połowę mniej dlatego, bo ilość kupujących jest ogromna. Z takiego układu każdy wychodzi zwycięsko: klient ma tanio, sprzedawca ma duży obrót i choć mały zysk to działają tutaj korzyści skali. A pośrednik (np. Groupon czy Gruper itp) zbiera prowizję za zetknięcie nabywców […]

Problem Anetty: Jak przekonać klienta?

Pod artykułem na temat tego jak ustalić cenę, Anetta napisała swój komentarz, w którym zawarła swój problem i jednocześnie kilka pytań odnośnie skuteczności jej oferty. Jeżeli Ty też masz jakieś pytania lub problemy związane ze sprzedażą, marketingiem lub prowadzeniem firmy, zostaw mi komentarz. Oto pytania Anetty oraz moja odpowiedź: Witam! Drogi Rafale mam ogromną prośbę […]

Jak uśpić węża w kieszeni Twojego klienta…

O osobie skąpej zwykło się mówić „ma węża w kieszeni”. Ale nie musisz być zaklinaczem, żeby klient chętnie skorzystał z Twojej oferty. O tym jak sobie poradzić z tym “portfelowym gadem” przeczytasz w artykule, który opublikowałem na łamach styczniowego wydania miesięcznika Marketing w Praktyce.

Posts navigation

1 2