Kiedy ostatni raz otworzyłeś książkę telefoniczną, gazetę albo katalog żółtych stron (taki od PKT albo Ditel) szukając firmy w Swoim mieście? Hydraulika, wypożyczalni DVD, lekarza, elektryka, firmy remontowej czy hurtowni farb? Mogę się założyć, że jeżeli w ogóle masz książkę telefoniczną w domu to pokrywa ją centymetrowy kurz, bo tak samo jak inni klienci, wszystkiego […]
Tag: konwersja
Poznaj 5 narzędzi, które zmienią Twój email marketing w bankomat!
Dziwi Cię bankomat w tytule? To dobrze. Za chwilę pokażę Ci jak sprawić żeby zarabiać pieniądze kiedy chcesz za pomocą mailingów i newsletterów. Tak jak z bankomatem – jeżeli tylko masz środki – możesz je podjąć w każdym miejscu na świecie. Środki mają Twoi klienci i potencjalni klienci. Twoją kartą bankomatową jest email marketing. Szum […]
Znajomi Twojej firmy z portali społecznościowych kupują chętniej
Na pewno już o tym wiesz, że lojalni klienci kupują więcej, chętniej i częściej niż ci przypadkowi. Stąd programy lojalnościowe, karty stałego klienta, koncept CLV itd. Poza tym, utrzymanie klienta jest zazwyczaj tańsze niż zdobycie nowego. W Internecie sprawy mają się podobnie z tym, że tutaj klient ma porównywarki internetowe i opinie innych klientów w […]
Tworzenie stron internetowych: Skupiasz się na Sobie czy na kliencie?
W styczniu 2010 roku moim klientem była firma zajmująca się usługami porządkowymi – sprzątaniem biur, posesji, koszeniem trawników, usługami konserwacyjnymi. Właściciel, choć prowadził tą firmę 8 lat, nie miał strony internetowej, jedynie kilka wizytówek na portalach typu Panorama Firm czy YellowPages. Klientów, których pozyskał dzięki tym wizytówkom na przestrzeni ostatnich 6 lat było raptem kilku. […]
Chcesz sprzedawać? Poznaj 7 Sekretów Skutecznego Marketingu!
Jak utkiwć na stałe w głowie klienta? Jak sprawić żeby klienci chcieli kupować tylko od Ciebie? Jak zmniejszyć koszty promocji i reklamy? Jak skutecznie promować Swój biznes? Zapisz się na darmowy kurs!
Pozycjonowanie strony: 10 wskazówek na wybór dobrych słów kluczowych
Pozycjonowanie to spory wydatek – ale też niezbędny jeżeli chcesz pokazać potencjalnym klientom Swoją ofertę którą umieściłeś na firmowej stronie internetowej. Możesz zlecić pozycjonowanie firmie i płacić jej przez rok, co miesiąc po 100 zł za każde słowo kluczowe. Możesz też wypozycjonować Swoją stronę samodzielnie – ale musisz umieć dobrać odpowiednie słowa kluczowe, napisać odpowiednio […]
Co to jest lead – czyli słów kilka o potencjalnych klientach
Zdobywając wiedzę na temat marketingu, sprzedaży często w rozmowach z amerykańskimi praktykami spotykałem się z okresleniem „lead”. To było słowo, które w każdej rozmowie było odmienione na wszystkie sposoby. Spotykałem je później na stronach, blogach sprzedażowych i w każdym szanowanym serwisie internetowym miało osobne artykuły. Co to jest ten lead? Lead – czyli przyszły klient […]
Sekret 6. Edukacja, powtarzanie i różnorodność
Sekret szósty możesz stosować np. gdy wydajesz gazetkę dla swoich odbiorców (jak w markecie), gdy regularnie rozdajesz ulotki na ruchliwych ulicach miasta albo jeżeli masz sztab przedstawicieli handlowych. Oni mogą to robić. Gazetki mogą to robić. Ulotki mogą to robić. O co chodzi?