Szkolenia

Oto szkolenia dla firm, handlowców, przedstawicieli handlowych, telemarketingu (contact center) oraz pracowników działów obsługi klienta. Szkolenia projektowane są w oparciu o problemy zgłoszone przez uczestników i obejmują proces sprzedaży, pozyskania klienta, obsługi klienta w kontakcie telefonicznym, mailowym (wysyłanie ofert) i osobistym (spotkania z klientem, negocjacje). Efektem jest natychmiastowa poprawa wyników sprzedażowych (widoczna już następnego dnia po warsztatach), wzrost motywacji i pozytywne nastawienie handlowców.

Nauczę Cię sprzedawać. Możesz mi zaufać.

Moje CV znajdziesz w profilu na Golden Line, ale ono nie powie Ci dlaczego warto, abym to właśnie ja nauczył Twoich handlowców sposobów sprzedaży w obecnych czasach. W skrócie:

Buduję zespoły sprzedażowe, prowadzę szkolenia, warsztaty i treningi z zakresu sprzedaży, e-marketingu, zarządzania sprzedażą, pozycjonowania produktu i oferty oraz motywacji pracowników dla MSP.

Przynajmniej 2 razy na kwartał uczestniczę w szkoleniach sprzedażowych i wybieram z nich to, co działa odrzucając to, co jest tylko dobrze sprzedaną teorią – dzięki temu stworzyłem swój własny sposób na sprzedawanie, który czerpie z modeli SPIN, SNAP, The Challenger i sprzedaży konsultacyjnej.

Szkolenie “Sprzedaż i obsługa klientów w kontakcie osobistym”

Szkolenia ze skutecznej sprzedaży przeznaczone są dla handlowców, sprzedawców i przedstawicieli handlowych, którzy zajmują się sprzedażą bezpośrednią produktów (FMCG, dobra luksusowe i okresowego zakupu) i usług (finansowe, ubezpieczeniowe, dla firm oraz dla osób fizycznych).
Podstawowe problemy, które są rozwiązywane podczas zajęć:

  • jak rozmawiać z klientami, aby uniknąć odrzucenia oferty?
  • duży wysiłek ale mały efekt sprzedażowy – jak to zmienić?
  • jak zamknąć sprzedaż, gdy klient jest niezdecydowany?
  • jak radzić sobie z obiekcjami klientów?
  • dlaczego klienci nie chcą Cię słuchać?
  • jak radzić sobie z ofertami konkurencji i porównaniem w Internecie?

Zamów to szkolenie:
rafal.mroz@wykorzystajto.pl, 608 37 38 39

Czas trwania: 2 lub 3 dni szkolenia (18 lub 24 godziny)
Liczba uczestników: 2-40 osób
Ile kosztuje to szkolenie? W zależności od kilku kwestii, które ustalimy przez telefon to może być kwota od 3500 do 13200 zł netto.
Gdzie się odbywa? W wybranym i opłaconym przez Ciebie miejscu (np. siedziba firmy na terenie Polski, Słowacji, Czech lub Austrii i Węgier) lub online.

Szkolenie “Sprzedaż przez telefon do zimnych baz oraz utrzymanie klientów”

Szkolenia dla sprzedawców telefonicznych dedykowane są osobom z działu obsługi klienta oraz dla telemarketerów i telesprzedawców, którzy telefonicznie pozyskują klientów z zimnych baz oraz sprzedają i prowadzą obsługę posprzedażową (telefoniczne utrzymanie klientów np. przy kolejnych zamówieniach/odnawianiu prenumeraty/umowy na kolejny okres).

Szkolenia tego typu przydatne są wszędzie tam, gdzie pozyskuje się klientów (sprzedaż) lub umawia z nimi spotkania z zimnych baz lub ciepłych baz, które długo nie utrzymywały kontaktu (np. klienci którzy od kilku lat nie kupują). W praktyce każdy typ transakcji zazwyczaj rozpoczynany jest przez telefon więc szkolenie to doskonale sprawdza się u przedstawicieli handlowych B2B oraz handlowców B2C. Wybierane jest także dla działów pozyskujących leady za pomocą tzw. “zimnych telefonów”.
Wśród wielu problemów, szkolenie podaje rozwiązania na te, kluczowe kwestie:

  • jak zainteresować rozmówcę już przy samym rozpoczęciu rozmowy?
  • co zrobić, aby klienci nie reagowali oporem już po podniesieniu słuchawki?
  • jak przez telefon prezentować produkty/usługi, aby klienci nie szukali wymówek?
  • w jaki sposób pisać maile i adresować dokumenty, katalogi i foldery aby zostały przeczytane?
  • jak sprawić, aby klienci chcieli do Ciebie kupić (albo powiedzieli Ci, co ich powstrzymuje)?
  • jak rozmawiać, gdy klienci mają wątpliwości dotyczące oferty (cena, przydatność, porównanie do konkurencji i Internetu)?

Zamów to szkolenie:
rafal.mroz@wykorzystajto.pl, 608 37 38 39

Czas trwania: 2 lub 3 dni szkolenia (18 lub 24 godziny)
Liczba uczestników: 2-40 osób
Ile kosztuje to szkolenie? W zależności od kilku kwestii, które ustalimy przez telefon to może być kwota od 3500 do 13200 zł netto.
Gdzie się odbywa? W wybranym i opłaconym przez Ciebie miejscu (np. siedziba firmy na terenie Polski, Słowacji, Czech lub Austrii i Węgier) lub online.

Szkolenie “Zdobywanie poleceń, rekomendacji oraz kontaktów od klientów”

To szkolenie docenią właściciele firm oraz handlowcy i sprzedawcy, którzy szukają sposobu na tani i efektywny marketing. Uczy skutecznego zdobywania poleceń, rekomendacji i kontaktów od obecnych klientów. Techniki, których uczę działają z dobrymi rezultatami w B2B jak i w B2C.
Uczę i instruuję co zrobić aby:

  • otrzymywać tylko kontakty do takich klientów, którzy rzeczywiście chcą kupić (a nie do jego znajomych, którzy nie są zainteresowani),
  • uzyskiwać co najmniej 20% nowych klientów rocznie wyłącznie dzięki obecnym klientom
  • nie tracić czasu i pieniędzy na metody promocji, które od dawna nie działają (choć nadal się ich uczy),
  • na 100% wykorzystać możliwości marketingu rekomendacji w Twojej firmie,
  • wykorzystać każdy rodzaj spotkania, biznes-mikser czy networking do zdobycia poleceń,
  • nawet, jeśli coś pójdzie nie tak jak powinno – uzyskać kontakt i rekomendację.

Zamów to szkolenie:
rafal.mroz@wykorzystajto.pl, 608 37 38 39

Czas trwania: 1 dzień szkolenia (8 godzin)
Liczba uczestników: 2-40 osób
Ile kosztuje to szkolenie? W zależności od kilku kwestii, które ustalimy przez telefon to może być kwota od 3500  do 13200 zł netto.
Gdzie się odbywa? W wybranym i opłaconym przez Ciebie miejscu (np. siedziba firmy na terenie Polski, Słowacji, Czech lub Austrii i Węgier) lub online.

Konsultacje indywidualne

Przeznaczone są dla osób, które chcą rozwiązać swoje konkretne problemy związane z tematyką powyższych szkoleń (sprzedaż, telesprzedaż, clienting, promocja i marketing, customer development). Podczas konsultacji dyskutowane są wskazane wcześniej problemy i wątpliwości, wraz z podaniem konkretnych rozwiązań oraz instrukcji działania.

Każda konsultacja indywidualna obejmuje przygotowanie planu działania (jeśli taka jest specyfika konsultacji) oraz audytu powykonawczego po wdrożeniu tego planu w życie.

Zamów to szkolenie:
rafal.mroz@wykorzystajto.pl, 608 37 38 39

Czas trwania: wg potrzeb
Liczba uczestników: 1-2 osoby
Ile kosztują konsultacje? w zależności od kilku kwestii to jest kwota od 300 zł do 600 zł netto za 1 godzinę
Gdzie się odbywają? Zdalnie – przez telefon lub Skype albo osobiście – w siedzibie u klienta lub w Nowym Sączu

Jak wygląda proces przygotowania szkolenia i konsultacji?

Wszystkie szkolenia i konsultacje są dopasowywane do sytuacji firmy oraz zagadnień branżowych. Aby poznać tą sytuację, proszę o wypełnienie krótkiej ankiety. Następnie proszę o przekazanie potrzeb szkoleniowych od uczestników (w formie pytań, problemów, opisów sytuacji). W oparciu o zgromadzone dane, przesyłam plan szkolenia wraz z listą zagadnień, które będą poruszane na szkoleniu. Po akceptacji, w kolejnym kroku podpisujemy umowę oraz proszę o wpłatę zaliczki (30%) na poczet szkolenia.

Pod wykonaniu szkolenia klient otrzymuje kopie materiałów w formie elektronicznej (mapę szkolenia oraz skrypt, jeśli jest dostępny na tym szkoleniu).

Jak zamówić szkolenie lub konsultację?

Po prostu napisz do mnie: rafal.mroz@wykorzystajto.pl lub zadzwoń: 608 37 38 39 (najlepiej po godzinie 18, ponieważ zazwyczaj prowadzę szkolenia i nie odbieram wóczas telefonów). Porozmawiamy na temat tego, w jaki sposób mogę pomóc Tobie, Twojej firmie i Twoim pracownikom.

Dodatkowo, każde ze szkoleń można objąć dofinansowaniem KFS, ponieważ posiadamy stosowne certyfikaty (PARP – Baza Usług Rozwojowych) i wpisy (Rejestr Instytucji Szkoleniowych) co sprawia, że możesz uzyskać nawet 100% zwrotu jego kosztu.

Rafał MrózRafał Mróz


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Scroll to top

Pracujesz w branży beauty?

Mam dla Ciebie 4 wskazówki

Które pomogą Ci szybko zwiększyć zysk. Ale tylko jeśli pracujesz w branży beauty/spa/welness/medycyny estetycznej.