czwartek, 22 sierpień 2019

Obsługa klientek w gabinecie kosmetycznym

Jak zwiększyć zysk w salonie?

Co zrobić, żeby zwiększyć zysk z zabiegów i sprzedaż kosmetyków w gabinecie kosmetycznym, klinice medycyny estetycznej czy poradni dietetycznej?

Rzeczą, o którą musisz szczególnie dbać w gabinecie kosmetycznym to kalendarz: musi być pełen zapisów na zabiegi i konsultacje. Wtedy Twój gabinet kosmetyczny, kosmetologiczny czy poradnia dietetyczna albo klinika medycyny estetycznej zarabiają. Jak sprawić, żeby mieć więcej zapisów na zabiegi? Możesz pomyśleć tak:

Wystarczy obniżyć ceny zabiegów i klientki same przyjdą!

To jest jakiś pomysł - kiedy ceny są niższe niż u konkurencji to część klientek wtedy przychodzi do Ciebie. Ale zobacz: obniżając ceny sprawiasz, że zarabiasz mniej pracując więcej i ciężej. Przyzwyczajasz też swoje stałe klientki do tego, że mogą płacić mniej, że zawsze dostaną rabat, a cena w cenniku jest tylko "papierowa". I weź pod uwagę to, że zawsze znajdzie się ktoś, kto obniży ceny tych samych zabiegów jeszcze bardziej. Na przykład inny gabinet z  Grupona - spójrz:

Zawsze będzie ktoś, to da niższą cenę na zabiegi kosmetologiczne np. na Gruponie
Zawsze będzie salon kosmetyczny czy gabinet kosmetologiczny, który  da niższą cenę na zabiegi np. na gruponie i na dodatek ma dobre opinie od zadowolonych klientek!

Wniosek: obniżenie cen to nie jest dobre rozwiązanie. Owszem, będziesz mieć do obsługi klientki w salonie, Twój kalendarz będzie pełen - ale kieszenie już niekoniecznie. Po prostu będziesz mieć dużo pracy i mało pieniędzy.

Zwiększenie sprzedaży w biznesie beauty: reklama?

Większość właścicielek i właścicieli klinik medycyny estetycznej, z jakimi się spotkałem dba o swój kalendarz w taki sposób, że inwestuje w reklamę. Reklama - lepiej lub gorzej - sprawia że klientki dzwonią do gabinetu, kliniki czy salonu. Niekiedy piszą maila, a czasami, po zauważeniu reklamy pojawiają się w gabinecie na miejscu (np. kiedy mijają go po drodze). To dobry sposób o ile nie wpadniesz w pułapkę:

Jaka reklama sprawdza się najlepiej w biznesie beauty?

Najłatwiejsza (i najbardziej ogólna) odpowiedź brzmi: ta reklama, która przyprowadza klientki i one zamawiają zabiegi i za nie płacą. Problem, jaki się pojawia już od dawna to fakt, że ludzie są ślepi na reklamę, bo otacza ich z każdej strony. Spójrz na to zdjęcie:

Reklama w mieście dla kliniki medycyny estetycznej
Czy reklama dla kliniki medycyny estetycznej na banerach i bilboardach (outdoor) w takim tłumie innych reklam będzie zauważona przez klientki?

Tak wygląda większość ulic w miastach w Polsce. I są kliniki medycyny estetycznej czy day-spa które kupują reklamę na bilboardach (outdoor) bo ona im się "kiedyś" sprawdziła. Tak samo wyglądają portale internetowe i ściana Facebooka. Ale dzisiaj to działa coraz gorzej, bo:

  • trudno jest klientce zauważyć i zapamiętać reklamę w takim tłumie (to tzw. ślepota reklamowa),
  • o uwagę klientki walczy kilkadziesiąt innych reklam w tym samym czasie.
  • w Internecie i na Facebooku klientki pomijają reklamy albo mają włączony AdBlock, który je blokuje.

Z resztą sprawdź to na sobie - przypomnij sobie, jakie reklamy udało Ci się zapamiętać dzisiaj, mijając je po drodze? Albo przeglądając Internet lub Facebooka?

Reklama dla gabinetu kosmetologicznego: wady

  • Pierwszą wadą reklamy na Facebook, Instagram czy w Google Ads jest to, że nie każdy, kto kto w nią kliknie - przyjdzie, umówi zabieg i za niego zapłaci. A obsługa klientek w gabinecie kosmetycznym musi przecież też odpisać na takie zapytania. W efekcie wydajesz więcej, żeby dotrzeć do tych osób, które są faktycznie zainteresowane.
  • Druga jest taka, że nawet zainteresowane osoby zwykle chcą wiedzieć więcej, zanim do Ciebie przyjdą i wydadzą pieniądze. Więc dzwonią albo piszą maila. Jeśli obsługa klientek w gabinecie kosmetycznym nie zareaguje na telefon, maila czy Messengera właściwie - ponownie stracisz pieniądze i szanse na ponowne zainteresowanie tej samej osoby.
  • Trzecia wada to taka, że nie każda kobieta, która może być Twoją klientką korzysta z Internetu albo z Facebooka czy Instagrama.

Podejrzewam, że stosujesz tylko przemyślane, dobrze działające reklamy, które przynoszą efekt w postaci dzwoniących telefonów i skrzynki pełnej maili od potencjalnych klientek. Zadaj sobie teraz pytanie:

Co się musi teraz wydarzyć, żeby klientka przyszła do Twojej kliniki?

Oto ten proces:

  1. Klientka, która zobaczy reklamę (na ulotce, bilboardzie, Facebooku, Instagramie) ma zadzwonić (albo napisać maila lub wiadomość na Messengerze), a następnie
  2. musi poczuć, że to jest właściwe miejsce, aby pojawić się u Ciebie na zabieg.

I teraz:

  • Jeśli nie zadzwoni albo klientka nie przyjdzie (punk 1.) to znaczy, że Twoja reklama nie działa jak trzeba - jest nieskuteczna, w złym miejscu, albo trafia do złej grupy docelowej. Pieniądze wydane na taką reklamę są wtedy zbędnym kosztem dla Twojego salonu.
  • Jeśli telefon dzwoni non-stop, ale klientki nie umawiają się na wizyty, to znaczy, że reklama działa dobrze, ale nie poczuły, że Twój salon to jest właściwe miejsce. Problemem zwykle jest niewłaściwa obsługa klientek w salonie przez telefon i maila oraz na recepcji. To sprawia, że klientki idą do Twojej konkurencji albo wybierają tańsze oferty zabiegów z grupona (takie jak ta, którą pokazałem na samym początku).

Efekt jest cały czas ten sam: wydajesz pieniądze na reklamę i nic z tego nie masz. Koszty, koszty, koszty.

Obsługa klientek w gabinecie kosmetycznym decyduje o Twoim biznesie

To od obsługi klientek w salonie zależy, czy Twój biznes beauty (salon kosmetyczny, gabinet kosmetologiczny, klinika medycyny estetycznej czy gabinet masażu) ma klientek i pieniądze. Nawet jeśli masz nowoczesny sprzęt i najlepszych specjalistów kosmetologii czy kosmetyki - to zanim klientka do nich trafi - ma kontakt z salonem na recepcji. Jeśli tu coś pójdzie nie tak - Twoje nowoczesne zaplecze i świetni fachowcy będą bezrobotni.

"Zapraszam na bezpłatną konsultację z naszą kosmetolog" już nie wystarczy

Kiedy klientka dzwoni do kliniki/gabinetu to zazwyczaj osoba pracująca na recepcji od razu kieruje rozmowę w stronę umówienia konsultacji czy to z lekarzem, rehabilitantem, masażystą, dietetykiem czy z kosmetologiem. Tu masz przykłady (pytałem o usunięcie kurzych stopek), posłuchaj:

Głównym powodem dlaczego tak to wygląda jest fakt, że pracownicy recepcji w salonie na recepcji zazwyczaj nie są kosmetologami czy lekarzami - a nawet jeśli są, to nie mogą zaproponować właściwego rozwiązania obejrzenia i dokładnego wywiadu z klientką. To zrozumiałe. Gdy klientka przyjdzie już na taką konsultację, szansa, że zakupi zabieg jest zdecydowanie większa. Stąd ten pęd na recepcji gabinetu kosmetycznego w kierunku umówienia konsultacji.

Niestety taka forma przestała działać. A nawet działa na Twoją niekorzyść, bo:

  • Po pierwsze - jak słychać na powyższych nagraniach - wszyscy to stosują. W efekcie coś takiego jak "bezpłatna konsultacja" nie ma żadnej wartości. Jeśli klientka dzwoni do wielu gabinetów po to, żeby porównać usługi to nie widzi niczego, co by wyróżniało te miejsca między sobą.
  • Po drugie - nawet bezpłatna konsultacja wymaga dużego zaangażowania klientki - musi znaleźć czas i przyjechać do gabinetu co w praktyce oznacza 1-3 godziny. Trudno jest przekonać klientkę, aby wygospodarowała ten czas i przyszła akurat do Ciebie jeśli mówisz dokładnie to samo co Twoi konkurenci.
  • Po trzecie - taki sposób rozmowy z klientką sprawia, że zamiast czuć się wyjątkowo, budować w sobie przekonanie, że jej sprawa (problem, efekt na którym jej zależy) będzie w dobrych rękach - czuje że jest kolejnym numerem w systemie, traktowanym szablonowo.
  • Po czwarte - obawa recepcjonistki przed udzieleniem klientce konkretnej informacji o zabiegu jest wyczuwalna i to hamuje jej decyzję o umówieniu się na tą konsultację.

W efekcie - nawet gdy telefon dzwoni cały czas - masz pusty kalendarz, bo klientki "Jeszcze muszą się zastanowić", "Muszą jeszcze coś sprawdzić", "Tylko sprawdzają" albo "Jeszcze nie wiedzą czy się zdecydują". A potem idą do konkurencji.

Jak recepcja odpowiada na maile?

Generalnie wygląda to tak samo jak w przypadku rozmowy telefonicznej. Poza tym, że zasypują klientki dziesiątkami informacji, branżowych zwrotów, nazw zabiegów - nakłaniają go do umówienia się na konsultację:

Żebyśmy się dobrze zrozumieli: trzeba nakłaniać klientki do tego, aby odwiedziły Twój gabinet i bezpłatna (albo płatna) konsultacja jest jednym ze sposobów, aby to uczyniły. Tylko że obsługa klientek w gabinecie powinna to zrobić w odpowiedni sposób i we właściwym momencie. W innym wypadku to wygląda tak, jakby mężczyzna prosił kobietę o rękę na pierwszej randce. Która z kobiet się na to zgodzi?

A jak wyglądał by Twój biznes z jeszcze lepszą obsługą klientek w recepcji?

Wyobraź Twój biznes spa & beauty w którym obsługa jest taka, że ponad 70% telefonów i maili kończy się umówieniem wizyty, na którą klientki przychodzą punktualnie? Jak by to wpłynęło na Twoje przychody i liczbę klientek gdyby:

  • kalendarze Twoich specjalistów były szybko zapełnione i to w co najmniej 82%?
  • 7 na 10 odebranych na recepcji telefonów kończyło się umówieniem wizyty?
  • "gruponowe" ceny zabiegów u konkurencji przestały być dla Ciebie problemem, który spędza Ci sen z powiek?
  • co najmniej 25% klientek kupowało kosmetyki do pielęgnacji domowej lub droższe zabiegi?

Jeśli chcesz w taki sposób zmienić swoją firmę to mam dla Ciebie rozwiązanie:

Szkolenie online Recepcja PLUS: Obsługa Klienek w Salonie

Szkolenie online obsługa klienek w salonie Recepcja PLUS dla pracowników recepcji w biznesie Beauty

To szkolenie online powstało w wyniku kilkudziesięciu warszatów, które przeprowadziłem w klinikach, gabinetach i salonach z branży spa & beauty oraz w kilku poradniach dietetycznych i  gabinetach masażu i rehabilitacji. To, czego nauczyłem na nich pracowników obsługujących klientki na recepcji zebrałem w jedno, kompletne szkolenie online, które możesz wykorzystać w swoim biznesie beauty. Co ważne - możesz wziąć na to szkolenie swoich pracowników zwłaszcza, gdy są zaangażowani w obsługę klientek w gabinecie kosmetycznym.

Szkolenie z obsługi klientek w gabinecie nauczy Cię:

  • jak odbierać telefony i odpisywać na maile aby zdecydowanie zwiększyć ilość zapisów na recepcji
  • jak proponować dodatkowe usługi i kosmetyki do zakupu, aby klientka nie czuła się naciskana
  • co zrobić, żeby klientki nie porównywały Cię z konkurencyjnymi firmami

Poznasz też kilkanaście praktycznych wskazówek, które najlepiej sprawdzają się w biznesie beauty - między innymi:

  • kiedy stosować otwarty i zamknięty kalendarz ustalając termin wizyty?
  • jak i dlaczego lepiej stosować widełki gdy klientka pyta o cenę?
  • w którym momencie zamykać paragon (kasować) klientki?
  • jak zadbać o dobre ostatnie wrażenie i czemu jest równie ważne jak pierwsze?

Nauczysz się też lepiej radzić sobie z trudnymi klientami, reagować w sytuacjach kryzysowych, w których teraz nie wiesz:

  • jak poradzić sobie z klientkami, które nie są zadowolone z efektu lub wykonanych zabiegów?
  • co masz zrobić z trudną klientką która chce otrzymać od Ciebie tyle ile się da, ale za darmo (gratis)
  • jak zminimalizować ryzyko tego, że klientka podzieli się negatywną opinią w Internecie lub na Twoim profilu Facebook, gdyby coś poszło nie tak?

Nadal masz wątpliwości czy to działa?

Moja prelekcja na kongresie Beauty Inspiration: 4 sposoby na zwiększenie zysku salonu zawierała elementy obsługi klientek w salonie, które dają szybkie i trwałe efekty
Moja prelekcja na kongresie Beauty Inspiration: 4 sposoby na zwiększenie zysku salonu zawierała elementy obsługi klientek w salonie, które dają szybkie i trwałe efekty

Nazywam się Rafał Mróz, od 2010 roku pomagam właścicielom firm zwiększać zyski i liczbę klientek. Występuję na konferencjach i kongresach dla branży beauty - np. Kongres Liderów Beauty Inspiration czy Sympozjum Kosmetologicznego Przyjaznej Kosmetyki. Regularnie publikuję na łamach magazynu Beauty Inspiration i udzielam dla nich wywiadów.

Moje instrukcje wdrożyło już ponad 120 salonów, klinik i gabinetów z branży beauty w całej Polsce.

Opinie (źródło: Facebook):

  • positive review  Pan Rafał to nietuzinkowy człowiek i profesjonalista posiadający ogromny zasób wiedzy. Istotna jest jego prostota przekazu, która pozwala w łatwy sposób poznać tajniki marketingu i biznesu. Nie jest człowiekiem skomplikowanym co daje efekt przyjemnej rozmowy. Budzi w sobie zaufanie, dzięki czemu może ciebie prowadzić jak dziecko za rękę po bardzo ważnych segmentach twojego projektu. Rozmowa z nim uświadomiła mi jak mało wiem, jak z pozoru nieistotne sprawy, a bardzo proste, mogą wpłynąć pozytywnie lub negatywnie na powodzenie założonego celu, i powiem wprost.- Jeśli będziesz upierać się przy swoim, a on uzna twą wiedzę za błędną, to przegrasz. A jeżeli właśnie pozwolisz prowadzić się za rękę to wygrasz wszystko. Ja w to wierzę, i dlatego gorąco polecam Pana Rafała.

    thumb Paweł Latoń
    8/30/2018

    positive review  Pan Rafał jest niezwykle kompetentną i pomocną osobą. Polecam Jego usługi każdemu!

    thumb Kuba Lizak
    9/10/2018

    positive review  Świeże spojrzenie fachowca na proces sprzedażowy. Wstępne sugestie, które od razu mają przełożenie biznesowe, zachęcają do dalszej współpracy.

    thumb Jakub Michalski
    11/24/2018
  • positive review  Pan Rafał potrafi konkretnie wskazać co należy zrobić, podając przy tym praktyczne rozwiązania zrozumiałe dla każdego do natychmiastowego użycia, nie pozostaje nic jak tylko wdrażać te wskazówki i pracować.Rewelacyjny kontakt. POLECAM WSPÓŁPRACĘ . Dziękuję i pozdrawiam R..Zukowski B.T.Żukowska

    thumb Radosław Żukowski
    1/16/2019

    positive review  Jako jedyny poświęcił godziny na rozmowy, by dobrze dobrać materiał na szkolenie. Dzięki Jego wskazówkom "wychowałam się" na słuchawce a potem z przyjemnością wrosłam w ten biznes. Rafał wyróżnia się też tym, że ciągle pozostaje słuchawkowym praktykiem i "czuje" zmiany na rynku a nie tylko powtarza utarte schematy - np. pokazał zupełnie nowy język...język rezultatów a nie samych korzyści. Bardzo fajne tipy dotyczące tego jak wyróżnić swoje maile do klienta w gąszczu innych. Serdecznie polecam!

    thumb Magdalena Jacolik
    1/22/2019

    positive review  Z pełną odpowiedzialnością polecam Pana Rafała i jego usługi. To ekspert od sprzedaży jakich mało. Co najważniejsze dla mnie, jego porady oparte są w 100% o doświadczenia na Polskim rynku i szalenie konkretne. Żadnych okólników i opowiadania o mitycznej więzi z klientem - do bólu praktycznie i krok po kroku jak działać. Zetknąłem się z poradami Pana Rafała poprzez e-booka "Jak zdobywać skuteczne polecenia". Po jej przeczytaniu napisałem do Pana Rafała z krótkim pytaniem - zamiast odpowiedzieć lakonicznie na wiadomość, Pan Rafał z własnej inicjatywy skontaktował się ze mną telefonicznie - spędziliśmy ponad godzinę rozmawiając o moim biznesie i tym co konkretnie w nim zmienić i poprawić by działał lepiej. Panie Rafale - ta godzina rozmowy z Panem dała mi więcej niż niejedno szkolenie :) Jeszcze raz dziękuję!

    thumb Artur Ziółkowski
    2/12/2019
  • positive review  W ciągu niespełna półgodzinnej rozmowy z Panem Rafałem poznałam kilka nowych sposobów na pozyskanie klientów dla moich usług. Tej wiedzy nie zdobyłabym poprzez kilkunastotygodniowe uporczywe śledzenie trendów i rozwiązań w internecie, książkach itd. ba nawet w trakcie długotrwałych specjalistycznych szkoleń. Rekomenduję Pana Rafała wszystkim, którzy chcą rozwijać biznes i maksymalizować zyski. Szczerze polecam i bardzo dziękuję :)

    thumb Klaudia Grzywaczewska
    4/10/2019

    positive review  Profesjonalizm Rafała i nadążanie za potrzebami ;)

    thumb Włodzimierz Sosnowski
    1/22/2019

    positive review  Rafale chciałam Ci podziękować za wiedzę z e-booka "Jak wysyłać emaile...". 10 lat pracy w szkole (i setek kursów, studiów itp) oraz pół roku poszukiwań informacji i wykupywania kolejnych szkoleń o tematyce sprzedażowej, nie dały mi tylu konkretnych wskazówek co Twoje 90 stron. Szczerze polecam!

    thumb Karolina Milewska
    4/05/2019

Zamów szkolenie teraz!

Szkolenie online Recepcja PLUS dla pracowników recepcji i obsługi klientek

W ramach szkolenia otrzymasz dostęp na 12 miesięcy do materiału video (2h 50min.) oraz materiału (PDF ze schematem rozmowy i instrukcją budowy własnej rozmowy w oparciu o zawartość szkolenia).

100% gwarancji skuteczności albo zwrot Twoich pieniędzy

Gwarancja skuteczności albo zwrot pieniędzy.Wszystko czego uczę na tym szkoleniu zastosowane w Twoim biznesie beauty przyniesie Ci od 15% do 42% wzrost zysku (w zależności od Twojej specjalizacji i wielkości firmy). Nie musisz brać mnie za słowo. Po prostu wprowadź te techniki których uczę w ciągu pierwszych 30 dni dostępu do szkolenia. Jeśli nie uzyskasz conajmniej 15% wzrostu zysku - napisz mi maila "Oddaję szkolenie", zwrócę Ci całą zapłaconą kwotę, natychmiast. Niczego nie musisz mi tłumaczyć. To uczciwe.

Nadal się zastanawiasz? To spójrz:

Zrobiłem kalkulację reklamy outdoor dla gabinetu kosmetologicznego, która pokaże Ci ile kosztuje reklama na billboardach w Krakowie. Tak napisałem "kosztuje", bo jeśli wydasz takie pieniądze na reklamę (za to możesz mieć długie i bardzo fajne wakacje!) a recepcja, odbierając telefony będzie robić błędy to Twoje pieniądze będą zmarnowane. Oto pytanie i poniżej odpowiedź z wyliczeniem:

Czy reklama salonu na billboardach się opłaca?

Oto kalkulacja: billboard w mieście to minimum 600 zł netto za 1 tablicę:

Cennik bilboardów w mieście
Cennik bilbordów w Krakowie. Do tego dodaj wydruk i wyklejenie i pomnóż przez tyle tablic, ile uważasz (choć minimum 10 żeby akcja reklamowa miała sens).

Żeby taka reklama gabinetu kosmetologicznego czy kliniki medycyny estetycznej była zauważona trzeba mieć minimum 10 bilbordów (inaczej się nie utrwali, bo tych reklam jest mnóstwo - zobacz wcześniejsze zdjęcie). Kwota rośnie więc do prawie 6000 zł netto. Do tego dochodzi druk reklam (ok 150 zł za bilbord) i jej wyklejenie (ok 50 zł za bilbord). Zatem 10 billboardów to 8000 zł netto na 1 miesiąc.

Podobnie będzie wyglądała kalkulacja w przypadku reklam w radio czy lokalnej gazecie albo telewizji kablowej. Kwota będzie nieco mniejsza (spoty radiowe to wydatek na poziomie kilkuset złotych, podobnie z gazetami, do tego koszty emisji/druku w wydaniu gazety - od 300 do 1000 zł).

Teraz musisz odpowiedzieć sobie na jedno, proste pytanie:

Czy stać Cię na marnowanie swoich pieniędzy?

Jeśli tak - zamknij tę stronę i nie ma tematu. Ale jeśli nie chcesz tracić swoich pieniędzy na reklamę, która mimo swojej skuteczności i dzwoniącego telefonu nie zamienia się w umówione wizyty to poniżej masz rozwiązanie. Zdecyduj, czy chcesz z niego skorzystać.

Szkolenie online Recepcja PLUS dla pracowników recepcji i obsługi klientek

Mam pytanie...

Dla kogo jest to szkolenie?

To jest szkolenie dla pracowników obsługi klientek w salonie którzy pracują na recepcji (recepcjonistki) oraz tej części kosmetologów, masażystów, kosmetyczek, lekarzy, którzy chcą skuteczniej umawiać kolejne kolejne wizyty oraz robić dosprzedaż (sprzedaż dodatkowa: up-sell i cross-sell) kosmetyków, pakietów zabiegów itp.

Dedykowane jest pracownikom i właścicielom salonów wellness, kosmetycznych, city spa, day spa, klinik kosmetologicznych, klinik medycyny estetycznej, gabinetów  masażu i poradni dietetycznych.

 

Jak wygląda to szkolenie?

Szkolenie online (nagranie video) trwa 2 godziny i 50 minut i ma formę prezentacji video. NATYCHMIAST po opłaceniu udziału w kursie otrzymasz do niego dostęp na 12 miesięcy (login i hasło przyjdą na Twojego maila) - w tym czasie nagrania możesz oglądać wielokrotnie na komputerze albo telefonie czy tablecie.

Skupia się na: prowadzeniu rozmowy telefonicznej (odbieranie telefonu na recepcji) której celem ma być umówienie wizyty lub konsultacji w gabinecie, odpisywaniu na maile oraz rozmowie z klientką, która jest na recepcji.

Do szkolenia dołączony jest plik PDF w którym masz schemat rozmowy z klientką w salonie oraz ćwiczeniem do stworzenia własnego bazując na wiedzy ze szkolenia.

30 dni po zamówieniu szkolenia otrzymasz na życzenie imienny, drukowany certyfikat uczestnictwa w szkoleniu dla 1 osoby, chyba, że zakupiony przez Ciebie pakiet zawiera większą liczbę certyfikatów (np. dla pracowników).

Czy na szkoleniu zobaczę gotowy schemat rozmowy z klientką?

Tak. Szkolenie pokazuje konkretny schemat rozmowy z klientką (scenariusz rozmowy) do zastosowania podczas obsługi klientek w salonie z dosłownymi zwrotami. To konkretne sposoby na rozpoczęcie rozmowy (odebranie telefonu, przywitanie klientki na recepcji), zadawanie właściwych pytań, umawianie terminów, pracę z wątpliwościami oraz schemat przy dosprzedaży (up-sell i cross-sell).  Zamiast ogólników w stylu "masz słuchać klientki" otrzymujesz gotowe instrukcje do natychmiastowego wdrożenia na swojej recepcji.

Czy od razu dostanę dostęp do całego szkolenia?

Tak. Natychmiast po opłaceniu zamówienia otrzymujesz pełny dostęp do całego szkolenia na 12 miesięcy.

Nie obsługuję klientek bo mam od tego recepcję. Czy mogę im pokazać to szkolenie?

Tak. Masz do niego dostęp przez 12 miesięcy i możesz je odtwarzać na dowolnym komputerze, tablecie czy telefonie. Możesz więc zrobić tak, że zalogujesz się na komputerze w recepcji i w ten sposób osoby z obsługi klientek na recepcji będą uczestniczyć w tym szkoleniu tyle razy ile będą potrzebować.

Czemu nie mogę mówić przez telefon że "zapraszam na konsultację z kosmetologiem"?

Bo to za mało, żeby przekonać klientkę do odwiedzin. Ludzie mają mało czasu. Gdy klientka dzwoni, to zwykle albo jest nastawiona na konkretny zabieg albo na rozwiązanie swojego problemu. Zanim stwierdzi, że przeznaczy swój czas na bezpłatną konsultację kosmetologiczną musi wydarzyć się coś więcej. Coś, co ją przekona, że warto swój czas przeznaczyć na wizytę właśnie u Ciebie (a nie u konkurencji).

Nawet, jeśli jest to wizyta bezpłatna ta osoba musi poświęcić na nią swój czas - dlatego tak ważne jest, aby na skutek rozmowy klientka wybrała właśnie Twój gabinet a nie konkurencję.

Każdy oferuje bezpłatną konsultację kosmetologa więc "darmowość" tej konsultacji to żadna atrakcja. Jeśli klientka wcześniej dzwoni do 4 innych gabinetów (klinik) i Ty też mówisz do niej to samo co słyszała u innych, to nie dziw się, że nie chce się umówić. Zwykle odpowiada "To ja się jeszcze zastanowię" i wybiera tego, kto ma najniższą cenę. Chyba nie o to Ci chodzi, prawda?

Jak działa gwarancja 100% satysfakcji?

Prosto. Jeśli w ciągu 30 dni od zakupu szkolenia stwierdzisz, że to nie to i chcesz swoje pieniądze z powrotem - oddam Ci je od razu. Napisz do mnie maila z tematem  "Oddaję szkolenie" i tyle. Pieniądze wraz z korektą faktury wracają do Ciebie.

Mam inne pytanie...

Masz inne pytanie? Zadaj mi je mailem: rafal.mroz@wykorzystajto.pl lub zadzwoń: 608 37 38 39.

Jak widzisz - niczym nie ryzykujesz. Po co masz dalej tracić pieniądze i kolejne klientki?