wtorek, 21 maj 2019

Obsługa klienta w salonie w biznesie beauty

Jak zwiększyć zysk w biznesie beauty?

Co zrobić, żeby zwiększyć zysk z zabiegów i sprzedaż kosmetyków w salonie kosmetycznym, gabinecie kosmetologicznym, klinice medycyny estetycznej czy poradni dietetycznej?

Rzeczą, o którą musisz szczególnie dbać w branży beauty to kalendarz: musi być pełen zapisów na zabiegi i konsultacje. Wtedy Twój gabinet kosmetyczny, kosmetologiczny czy poradnia dietetyczna albo klinika medycyny estetycznej zarabiają. Jak sprawić, żeby mieć więcej zapisów na zabiegi? Możesz pomyśleć tak:

Wystarczy obniżyć ceny zabiegów i klientki same przyjdą!

To jest jakiś pomysł - kiedy ceny są niższe niż u konkurencji to część klientów wtedy przychodzi do Ciebie. Ale zobacz: obniżając ceny sprawiasz, że zarabiasz mniej pracując więcej i ciężej. Przyzwyczajasz też swoje stałe klientki do tego, że mogą płacić mniej, że zawsze dostaną rabat, a cena w cenniku jest tylko "papierowa". I weź pod uwagę to, że zawsze znajdzie się ktoś, kto obniży ceny tych samych zabiegów jeszcze bardziej. Na przykład inny gabinet z  Grupona - spójrz:

Zawsze będzie ktoś, to da niższą cenę na zabiegi kosmetologiczne np. na Gruponie
Zawsze będzie salon kosmetyczny czy gabinet kosmetologiczny, który  da niższą cenę na zabiegi np. na gruponie i na dodatek ma dobre opinie od zadowolonych klientek!

Wniosek: obniżenie cen to nie jest dobre rozwiązanie. Owszem, będziesz mieć do obsługi klientki w salonie, Twój kalendarz będzie pełen - ale kieszenie już niekoniecznie. Po prostu będziesz mieć dużo pracy i mało pieniędzy.

Zwiększenie sprzedaży w biznesie beauty: reklama?

Większość właścicielek i właścicieli klinik medycyny estetycznej, z jakimi się spotkałem dba o swój kalendarz w taki sposób, że inwestuje w reklamę. Reklama - lepiej lub gorzej - sprawia że klientki dzwonią do gabinetu, kliniki czy salonu. Niekiedy piszą maila, a czasami, po zauważeniu reklamy pojawiają się w gabinecie na miejscu (np. kiedy mijają go po drodze). To dobry sposób o ile nie wpadniesz w pułapkę:

Jaka reklama sprawdza się najlepiej w biznesie beauty?

Najłatwiejsza (i najbardziej ogólna) odpowiedź brzmi: ta reklama, która przyprowadza klientki i one zamawiają zabiegi i za nie płacą. Problem, jaki się pojawia już od dawna to fakt, że ludzie są ślepi na reklamę, bo otacza ich z każdej strony. Spójrz na to zdjęcie:

Reklama w mieście dla kliniki medycyny estetycznej
Czy reklama dla kliniki medycyny estetycznej na banerach i bilboardach (outdoor) w takim tłumie innych reklam będzie zauważona przez klientki?

Tak wygląda większość ulic w miastach w Polsce. I są kliniki medycyny estetycznej czy day-spa które kupują reklamę na bilboardach (outdoor) bo ona im się "kiedyś" sprawdziła. Tak samo wyglądają portale internetowe i ściana Facebooka. Ale dzisiaj to działa coraz gorzej, bo:

  • trudno jest klientowi zauważyć i zapamiętać reklamę w takim tłumie (to tzw. ślepota reklamowa),
  • o uwagę klienta walczy kilkadziesiąt innych reklam w tym samym czasie.
  • w Internecie i na Facebooku klienci pomijają reklamy albo mają włączony AdBlock, który je blokuje.

Z resztą sprawdź to na sobie - przypomnij sobie, jakie reklamy udało Ci się zapamiętać dzisiaj, mijając je po drodze? Albo przeglądając Internet lub Facebooka?

Reklama dla gabinetu kosmetologicznego: wady

  • Pierwszą wadą reklamy na Facebook, Instagram czy w Google Ads jest to, że nie każdy, kto kto w nią kliknie - przyjdzie, umówi zabieg i za niego zapłaci. A obsługa klienta w salonie musi przecież też odpisać na takie zapytania. W efekcie wydajesz więcej, żeby dotrzeć do tych osób, które są faktycznie zainteresowane.
  • Druga jest taka, że nawet zainteresowane osoby zwykle chcą wiedzieć więcej, zanim do Ciebie przyjdą i wydadzą pieniądze. Więc dzwonią albo piszą maila. Jeśli obsługa klienta w salonie nie zareaguje na telefon, maila czy Messengera właściwie - ponownie stracisz pieniądze i szanse na ponowne zainteresowanie tej samej osoby.
  • Trzecia wada to taka, że nie każdy kto może być Twoim klientem korzysta z Internetu albo z Facebooka czy Instagrama.

Podejrzewam, że stosujesz tylko przemyślane, dobrze działające reklamy, które przynoszą efekt w postaci dzwoniących telefonów i skrzynki pełnej maili od potencjalnych klientek. Zadaj sobie teraz pytanie:

Co się musi teraz wydarzyć, żeby klientka przyszła do Twojej kliniki?

Oto ten proces:

  1. Klientka, która zobaczy reklamę (na ulotce, bilboardzie, Facebooku, Instagramie) ma zadzwonić (albo napisać maila lub wiadomość na Messengerze), a następnie
  2. musi poczuć, że to jest właściwe miejsce, aby pojawić się u Ciebie na zabieg.

I teraz:

  • Jeśli nie zadzwoni albo klientka nie przyjdzie (punk 1.) to znaczy, że Twoja reklama nie działa jak trzeba - jest nieskuteczna, w złym miejscu, albo trafia do złej grupy docelowej. Pieniądze wydane na taką reklamę są wtedy zbędnym kosztem dla Twojego salonu.
  • Jeśli telefon dzwoni non-stop, ale klientki nie umawiają się na wizyty, to znaczy, że reklama działa dobrze, ale nie poczuły, że Twój salon to jest właściwe miejsce. Problemem zwykle jest niewłaściwa obsługa klientek w salonie przez telefon i maila oraz na recepcji. To sprawia, że klientki idą do Twojej konkurencji albo wybierają tańsze oferty zabiegów z grupona (takie jak ta, którą pokazałem na samym początku).

Efekt jest cały czas ten sam: wydajesz pieniądze na reklamę i nic z tego nie masz. Koszty, koszty, koszty.

Obsługa klienta w salonie decyduje o Twoim biznesie

To od obsługi klienta w salonie zależy, czy Twój biznes beauty (salon kosmetyczny, gabinet kosmetologiczny, klinika medycyny estetycznej czy gabinet masażu) ma klientów i pieniądze. Nawet jeśli masz nowoczesny sprzęt i najlepszych specjalistów kosmetologii czy kosmetyki - to zanim klientka do nich trafi - ma kontakt z salonem na recepcji. Jeśli tu coś pójdzie nie tak - Twoje nowoczesne zaplecze i świetni fachowcy będą bezrobotni.

"Zapraszam na bezpłatną konsultację z naszą kosmetolog" już nie wystarczy

Kiedy klient dzwoni do kliniki/gabinetu to zazwyczaj osoba pracująca na recepcji od razu kieruje rozmowę w stronę umówienia konsultacji czy to z lekarzem, rehabilitantem, masażystą, dietetykiem czy z kosmetologiem. Tu masz przykłady (pytałem o usunięcie kurzych stopek), posłuchaj:

Głównym powodem dlaczego tak to wygląda jest fakt, że pracownicy obsługi klienta w salonie na recepcji zazwyczaj są kosmetologami czy lekarzami - a nawet jeśli jest, to nie mogą zaproponować właściwego rozwiązania obejrzenia i dokładnego wywiadu z klientem. To zrozumiałe. Gdy klientka przyjdzie już na taką konsultację, szansa, że zakupi zabieg jest zdecydowanie większa. Stąd ten pęd na recepcji salonu w kierunku umówienia konsultacji.

Niestety taka forma przestała działać. A nawet działa na Twoją niekorzyść, bo:

  • Po pierwsze - jak słychać na powyższych nagraniach - wszyscy to stosują. W efekcie coś takiego jak "bezpłatna konsultacja" nie ma żadnej wartości. Jeśli klient dzwoni do wielu gabinetów po to, żeby porównać usługi to nie widzi niczego, co by wyróżniało te miejsca między sobą.
  • Po drugie - nawet bezpłatna konsultacja wymaga dużego zaangażowania klientki - musi znaleźć czas i przyjechać do gabinetu co w praktyce oznacza 1-3 godziny. Trudno jest przekonać klientkę, aby wygospodarowała ten czas i przyszła akurat do Ciebie jeśli mówisz dokładnie to samo co Twoi konkurenci.
  • Po trzecie - taki sposób rozmowy z klientką sprawia, że zamiast czuć się wyjątkowo, budować w sobie przekonanie, że jej sprawa (problem, efekt na którym jej zależy) będzie w dobrych rękach - czuje że jest kolejnym numerem w systemie, traktowanym szablonowo.
  • Po czwarte - obawa recepcjonistki przed udzieleniem klientce konkretnej informacji o zabiegu jest wyczuwalna i to hamuje jej decyzję o umówieniu się na tą konsultację.

W efekcie - nawet gdy telefon dzwoni cały czas - masz pusty kalendarz, bo klientki "Jeszcze muszą się zastanowić", "Muszą jeszcze coś sprawdzić", "Tylko sprawdzają" albo "Jeszcze nie wiedzą czy się zdecydują". A potem idą do konkurencji.

Jak obsługa klienta odpowiada na maile?

Generalnie wygląda to tak samo jak w przypadku rozmowy telefonicznej. Poza tym, że zasypują klientów dziesiątkami informacji, branżowych zwrotów, nazw zabiegów - nakłaniają go do umówienia się na konsultację:

Żebyśmy się dobrze zrozumieli: trzeba nakłaniać klientów do tego, aby odwiedzili Twój gabinet i bezpłatna (albo płatna) konsultacja jest jednym ze sposobów, aby to uczynili. Tylko że obsługa klienta w salonie powinna to zrobić w odpowiedni sposób i we właściwym momencie. W innym wypadku to wygląda tak, jakby mężczyzna prosił kobietę o rękę na pierwszej randce. Która z kobiet się na to zgodzi?

A jak wyglądał by Twój biznes z jeszcze lepszą obsługą klientów na recepcji?

Wyobraź Twój biznes spa & beauty w którym obsługa jest taka, że ponad 70% telefonów i maili kończy się umówieniem wizyty, na którą klientki przychodzą punktualnie? Jak by to wpłynęło na Twoje przychody i liczbę klientów gdyby:

  • kalendarze Twoich specjalistów były szybko zapełnione i to w co najmniej 82%?
  • 7 na 10 odebranych na recepcji telefonów kończyło się umówieniem wizyty?
  • "gruponowe" ceny zabiegów u konkurencji przestały być dla Ciebie problemem, który spędza Ci sen z powiek?
  • co najmniej 25% klientek kupowało kosmetyki do pielęgnacji domowej lub droższe zabiegi?

Jeśli chcesz w taki sposób zmienić swoją firmę to mam dla Ciebie rozwiązanie:

Szkolenie online Obsługa Klienta w Salonie

Szkolenie online obsługa klienta w salonie Recepcja PLUS dla pracowników recepcji w biznesie Beauty

To szkolenie online powstało w wyniku kilkudziesięciu warszatów, które przeprowadziłem w klinikach, gabinetach i salonach z branży spa & beauty oraz w kilku poradniach dietetycznych i  gabinetach masażu i rehabilitacji. To, czego nauczyłem na nich pracowników obsługujących klientki na recepcji zebrałem w jedno, kompletne szkolenie online, które możesz wykorzystać w swoim biznesie beauty. Co ważne - możesz wziąć na to szkolenie swoich pracowników zwłaszcza, gdy są zaangażowani w obsługę klienta w salonie.

Szkolenie z obsługi klienta w salonie nauczy Cię:

  • jak odbierać telefony i odpisywać na maile aby zdecydowanie zwiększyć ilość zapisów na recepcji
  • jak proponować dodatkowe usługi i kosmetyki do zakupu, aby klientka nie czuła się naciskana
  • co zrobić, żeby klientki nie porównywały Cię z konkurencyjnymi firmami

Poznasz też kilkanaście praktycznych wskazówek, które najlepiej sprawdzają się w biznesie beauty - między innymi:

  • kiedy stosować otwarty i zamknięty kalendarz ustalając termin wizyty?
  • jak i dlaczego lepiej stosować widełki gdy klient pyta o cenę?
  • w którym momencie zamykać paragon (kasować) klientki?
  • jak zadbać o dobre ostatnie wrażenie i czemu jest równie ważne jak pierwsze?

Nauczysz się też lepiej radzić sobie z trudnymi klientami, reagować w sytuacjach kryzysowych, w których teraz nie wiesz:

  • jak poradzić sobie z klientkami, które nie są zadowolone z efektu lub wykonanych zabiegów?
  • co masz zrobić z trudną klientką która chce otrzymać od Ciebie tyle ile się da, ale za darmo (gratis)
  • jak zminimalizować ryzyko tego, że klientka podzieli się negatywną opinią w Internecie lub na Twoim profilu Facebook, gdyby coś poszło nie tak?

Nadal masz wątpliwości czy to działa?

Moja prelekcja na kongresie Beauty Inspiration: 4 sposoby na zwiększenie zysku salonu zawierała elementy obsługi klienta w salonie, które dają szybkie i trwałe efekty
Moja prelekcja na kongresie Beauty Inspiration: 4 sposoby na zwiększenie zysku salonu zawierała elementy obsługi klienta w salonie, które dają szybkie i trwałe efekty

Nazywam się Rafał Mróz, od 2010 roku pomagam właścicielom firm zwiększać zyski i liczbę klientów. Występuję na konferencjach i kongresach dla branży beauty - np. Kongres Liderów Beauty Inspiration czy Sympozjum Kosmetologicznego Przyjaznej Kosmetyki. Regularnie publikuję na łamach magazynu Beauty Inspiration i udzielam dla nich wywiadów.

Moje instrukcje wdrożyło już ponad 120 salonów, klinik i gabinetów z branży beauty w całej Polsce.

Opinie (źródło: Facebook):

  • positive review  Od dawna z ciekawością czytam @ jakie dostaję od Rafała Mroza. Proste i jednocześnie przekonujące wskazówki do tego jak sprzedawać przydają się nie tylko w pracy, ale też w życiu prywatnym ;) Pozdrawiam i czekam na kolejne interesujące artykuły.

    thumb Kamila Miśkiewicz
    1/22/2019

    positive review  Zawsze podpowie i doradzi skutecznie. Pomocne

    thumb Weronika Golebia
    1/22/2019

    positive review  Pan Rafał to nietuzinkowy człowiek i profesjonalista posiadający ogromny zasób wiedzy. Istotna jest jego prostota przekazu, która pozwala w łatwy sposób poznać tajniki marketingu i biznesu. Nie jest człowiekiem skomplikowanym co daje efekt przyjemnej rozmowy. Budzi w sobie zaufanie, dzięki czemu może ciebie prowadzić jak dziecko za rękę po bardzo ważnych segmentach twojego projektu. Rozmowa z nim uświadomiła mi jak mało wiem, jak z pozoru nieistotne sprawy, a bardzo proste, mogą wpłynąć pozytywnie lub negatywnie na powodzenie założonego celu, i powiem wprost.- Jeśli będziesz upierać się przy swoim, a on uzna twą wiedzę za błędną, to przegrasz. A jeżeli właśnie pozwolisz prowadzić się za rękę to wygrasz wszystko. Ja w to wierzę, i dlatego gorąco polecam Pana Rafała.

    thumb Paweł Latoń
    8/30/2018
  • positive review  Pan Rafał jest niezwykle kompetentną i pomocną osobą. Polecam Jego usługi każdemu!

    thumb Kuba Lizak
    9/10/2018

    positive review  Bardzo polecam Pana Rafała, rzetelne informacje na temat biznesu przekazane w prosty sposób. Jestem osobą stawiającą pierwsze kroki w otwarciu działalności gospodarczej, po wielu telefonach do różnych Urzędów, Izb etc. nigdzie nie dostałam tak wielu kluczowych dla mnie informacji jak po 15 minutach rozmowy telefonicznej z Panem Rafałem. Po prostu skarbnica wiedzy ! Szczerze polecam :) i jeszcze raz bardzo dziękuje :)

    thumb Monika Chrząszcz
    4/10/2019

    positive review  Profesjonalizm Rafała i nadążanie za potrzebami ;)

    thumb Włodzimierz Sosnowski
    1/22/2019
  • positive review  Rafał to jeden z najlepszych praktyków sprzedaży w Polsce. Współpracujemy od kilku lat. W konkretny, profesjonalny i ciekawy sposób przekazuje wiedzę o sprzedaży. Polecam wszystkim, którzy chcą osiągać lepsze wyniki!

    thumb Paweł Koziara
    1/22/2019

    positive review  Jako jedyny poświęcił godziny na rozmowy, by dobrze dobrać materiał na szkolenie. Dzięki Jego wskazówkom "wychowałam się" na słuchawce a potem z przyjemnością wrosłam w ten biznes. Rafał wyróżnia się też tym, że ciągle pozostaje słuchawkowym praktykiem i "czuje" zmiany na rynku a nie tylko powtarza utarte schematy - np. pokazał zupełnie nowy język...język rezultatów a nie samych korzyści. Bardzo fajne tipy dotyczące tego jak wyróżnić swoje maile do klienta w gąszczu innych. Serdecznie polecam!

    thumb Magdalena Jacolik
    1/22/2019

    positive review  Pan Rafał potrafi konkretnie wskazać co należy zrobić, podając przy tym praktyczne rozwiązania zrozumiałe dla każdego do natychmiastowego użycia, nie pozostaje nic jak tylko wdrażać te wskazówki i pracować.Rewelacyjny kontakt. POLECAM WSPÓŁPRACĘ . Dziękuję i pozdrawiam R..Zukowski B.T.Żukowska

    thumb Radosław Żukowski
    1/16/2019

Zamów szkolenie teraz!

Szkolenie online Recepcja PLUS dla pracowników recepcji i obsługi klienta

W ramach szkolenia otrzymasz dostęp na 12 miesięcy do materiału video (2h 50min.) oraz materiału (PDF ze skryptem rozmowy i schematem budowy własnej rozmowy w oparciu o zawartość szkolenia).

100% gwarancji skuteczności albo zwrot Twoich pieniędzy

Gwarancja skuteczności albo zwrot pieniędzy.Wszystko czego uczę na tym szkoleniu zastosowane w Twoim biznesie beauty przyniesie Ci od 15% do 42% wzrost zysku (w zależności od Twojej specjalizacji i wielkości firmy). Nie musisz brać mnie za słowo. Po prostu wprowadź te techniki których uczę w ciągu pierwszych 30 dni dostępu do szkolenia. Jeśli nie uzyskasz conajmniej 15% wzrostu zysku - napisz mi maila "Oddaję szkolenie", zwrócę Ci całą zapłaconą kwotę, natychmiast. Niczego nie musisz mi tłumaczyć. To uczciwe.

Nadal się zastanawiasz? To spójrz:

Zrobiłem kalkulację reklamy outdoor dla gabinetu kosmetologicznego, która pokaże Ci ile kosztuje reklama na billboardach w Krakowie. Tak napisałem "kosztuje", bo jeśli wydasz takie pieniądze na reklamę (za to możesz mieć długie i bardzo fajne wakacje!) a recepcja, odbierając telefony będzie robić błędy to Twoje pieniądze będą zmarnowane. Oto pytanie i poniżej odpowiedź z wyliczeniem:

Czy reklama salonu na billboardach się opłaca?

Oto kalkulacja: billboard w mieście to minimum 600 zł netto za 1 tablicę:

Cennik bilboardów w mieście
Cennik bilbordów w Krakowie. Do tego dodaj wydruk i wyklejenie i pomnóż przez tyle tablic, ile uważasz (choć minimum 10 żeby akcja reklamowa miała sens).

Żeby taka reklama gabinetu kosmetologicznego czy kliniki medycyny estetycznej była zauważona trzeba mieć minimum 10 bilbordów (inaczej się nie utrwali, bo tych reklam jest mnóstwo - zobacz wcześniejsze zdjęcie). Kwota rośnie więc do prawie 6000 zł netto. Do tego dochodzi druk reklam (ok 150 zł za bilbord) i jej wyklejenie (ok 50 zł za bilbord). Zatem 10 billboardów to 8000 zł netto na 1 miesiąc.

Podobnie będzie wyglądała kalkulacja w przypadku reklam w radio czy lokalnej gazecie albo telewizji kablowej. Kwota będzie nieco mniejsza (spoty radiowe to wydatek na poziomie kilkuset złotych, podobnie z gazetami, do tego koszty emisji/druku w wydaniu gazety - od 300 do 1000 zł).

Teraz musisz odpowiedzieć sobie na jedno, proste pytanie:

Czy stać Cię na marnowanie swoich pieniędzy?

Jeśli tak - zamknij tę stronę i nie ma tematu. Ale jeśli nie chcesz tracić swoich pieniędzy na reklamę, która mimo swojej skuteczności i dzwoniącego telefonu nie zamienia się w umówione wizyty to poniżej masz rozwiązanie. Zdecyduj, czy chcesz z niego skorzystać.

Szkolenie online Recepcja PLUS dla pracowników recepcji i obsługi klienta

Mam pytanie...

Dla kogo jest to szkolenie?

To jest szkolenie dla pracowników obsługi klienta w salonie którzy pracują na recepcji (recepcjonistki) oraz tej części kosmetologów, masażystów, kosmetyczek, lekarzy którzy chcą skuteczniej umawiać kolejne wizyty oraz robić dosprzedaż (sprzedaż dodatkowa: up-sell i cross-sell) kosmetyków, dodatkowych zabiegów itp.

Dedykowane jest pracownikom i właścicielom salonów wellness, kosmetycznych, city spa, day spa, klinik kosmetologicznych, klinik medycyny estetycznej, gabinetów  masażu i poradni dietetycznych.

 

Jak wygląda to szkolenie?

Szkolenie online (nagranie video) trwa 2 godziny i 50 minut i ma formę prezentacji video. NATYCHMIAST po opłaceniu udziału w kursie otrzymasz do niego dostęp na 12 miesięcy (login i hasło przyjdą na Twojego maila) - w tym czasie nagrania możesz oglądać wielokrotnie na komputerze albo telefonie czy tablecie.

Skupia się na: prowadzeniu rozmowy telefonicznej (odbieranie telefonu na recepcji) której celem ma być umówienie wizyty lub konsultacji w gabinecie, odpisywaniu na maile oraz rozmowie z klientką, która jest na recepcji.

Do szkolenia dołączony jest plik PDF ze schematem rozmowy podczas obsługi klienta w salonie oraz ćwiczeniem do stworzenia własnego bazując na wiedzy ze szkolenia.

30 dni po zamówieniu szkolenia otrzymasz na życzenie imienny, drukowany certyfikat uczestnictwa w szkoleniu dla 1 osoby, chyba, że zakupiony przez Ciebie pakiet zawiera większą liczbę certyfikatów (np. dla pracowników).

Czy na szkoleniu zobaczę gotowy skrypt rozmowy z klientką?

Tak. Szkolenie pokazuje konkretny skrypt rozmowy (scenariusz rozmowy) do zastosowania podczas obsługi klientek w salonie z dosłownymi zwrotami. To konkretne sposoby na rozpoczęcie rozmowy (odebranie telefonu, przywitanie klientki na recepcji), zadawanie właściwych pytań, umawianie terminów, pracę z wątpliwościami oraz schemat przy dosprzedaży (up-sell i cross-sell).  Zamiast ogólników w stylu "masz słuchać klienta" otrzymujesz gotowe instrukcje do natychmiastowego wdrożenia na swojej recepcji.

Czy od razu dostanę dostęp do całego szkolenia?

Tak. Natychmiast po opłaceniu zamówienia otrzymujesz pełny dostęp do całego szkolenia na 12 miesięcy.

Nie obsługuję klientek bo mam od tego recepcję. Czy mogę im pokazać to szkolenie?

Tak. Masz do niego dostęp przez 12 miesięcy i możesz je odtwarzać na dowolnym komputerze, tablecie czy telefonie. Możesz więc zrobić tak, że zalogujesz się na komputerze w recepcji i osoby z obsługi klienta na recepcji będą uczestniczyć w tym szkoleniu tyle razy ile będą potrzebować.

Czemu nie mogę mówić przez telefon że zapraszam na konsultację z kosmetologiem?

Bo to za mało, żeby przekonać klientkę do odwiedzin. Ludzie mają mało czasu. Gdy ktoś dzwoni, to zwykle albo jest nastawiony na konkretny zabieg albo na rozwiązanie swojego problemu. Zanim stwierdzi, że przeznaczy swój czas na bezpłatną konsultację kosmetologiczną musi wydarzyć się coś więcej. Coś, co ją przekona, że warto swój czas przeznaczyć na wizytę właśnie u Ciebie a nie gdzieś indziej.

Nawet, jeśli jest to wizyta bezpłatna ta osoba musi poświęcić na nią swój czas - dlatego tak ważne jest, aby na skutek rozmowy wybrała właśnie Twój gabinet a nie konkurencję.

Każdy oferuje bezpłatną konsultację kosmetologa więc "darmowość" tej konsultacji to żadna atrakcja. Jeśli klientka wcześniej dzwoni do 4 innych gabinetów (klinik) i Ty też mówisz do niej to samo co słyszała u innych, to nie dziw się, że nie chce się umówić. Zwykle odpowiada "To ja się jeszcze zastanowię" i wybiera tego, kto ma najniższą cenę.

Serio oddasz mi pieniądze, bez żadnych pytań?

Tak. Ja wiem, że to czego uczę działa na 110%. Skuteczność moich sposobów w branży beauty potwierdziło mi ponad 120 salonów. Ale jeśli w ciągu 30 dni od zakupu szkolenia stwierdzisz, że to nie to i chcesz swoje pieniądze z powrotem - oddam Ci je od razu. Napisz do mnie maila z tematem  "Oddaję szkolenie" i tyle. Pieniądze wraz z korektą faktury wracają do Ciebie.

Mam inne pytanie...

Masz inne pytanie? Zadaj mi je mailem: rafal.mroz@wykorzystajto.pl lub zadzwoń: 608 37 38 39.

Jak widzisz - niczym nie ryzykujesz. Po co masz dalej tracić pieniądze i kolejne klientki?