Wszystko na temat wyszukiwanie lokalne - blog o sprzedawaniu i sprzedaży
Temat wyszukiwanie lokalne

Andrzej pyta: Co powinna zawierać strona dla biura podróży? Jak ma wyglądać?

Jaka powinna być strona internetowa biura podróży?

Masz własny biznes turystyczny. Albo dopiero zamierzasz uruchomić agencję turystyczną lub biuro podróży – organizatora turystyki bo będziesz organizować wyjazdy na kolonie albo ferie czy wycieczki po okolicznych zabytkach – i chcesz zlecić wykonanie strony www. Taką która pokaże Twoją firmę potencjalnym klientom? Taką która pokaże im wszystkie wycieczki, zdjęcia z hoteli, przedstawi ceny na bilety lotnicze? Jedno jest pewne: Chcesz mieć najlepszą stronę internetową. Ale ponieważ nie znasz się

Poznaj 7 kroków do 1 miejsca na Mapie Google w Twoim mieście

7 kroków do 1 miejsca w Google - pozycjonowanie lokalne

Kiedy wpiszesz w Google nazwę Twojej branży albo produktu i dodasz miasto – oprócz wyników wyszukiwania pojawi się mapka miejscowości i lista firm. Chcesz być wśród nich, albo na 1 miejscu? To prostsze niż myślisz. Wykonaj tylko 7 kroków, które wypozycjonują Cię w wynikach wyszukiwania lokalnego!

Pozycjonowanie: Użyj multimediów i plików żeby mieć wyższą pozycję w Google!

Pozycjonowanie - użyj video na YouTube!

Nawet jeżeli nie masz pojęcia o pozycjonowaniu możesz podnieść pozycję Twojej strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google. Potrzebne Ci do tego będzie trochę multimediów i plików takich jak arkusze kalkulacyjne, prezentacje Powerpoint’a czy skany dokumentów. Najfajniejsze jest to, że możesz przygotować je samodzielnie, a efekty będą utrzymywać się bardzo długo.

Jak reklamować firmę w swoim mieście? Zrób dobrą stronę adresową!

7 kroków do 1 miejsca w Google - pozycjonowanie lokalne

Samo dodanie do lokalizatorów nie wystarczy. Strona „Kontakt”, która jest na Twojej stronie internetowej też nie zadziała, jeżeli nie jest właściwie zrobiona. A chodzi przecież o sprawienie, żeby Twoja firma była widoczna w wynikach wyszukiwania wyszukiwarek jak najwyżej, gdy ktoś zapyta o produkty i usługi dodając nazwę miasta, w którym działasz! A takie pytania to aż 40% wszystkich, jakie notuje co miesiąc Google!

Reklamy w gazetach i książkach telefonicznych – Dlaczego wydajesz na to pieniądze?

Reklama w książce telefonicznej

Kiedy ostatni raz otworzyłeś książkę telefoniczną, gazetę albo katalog żółtych stron (taki od PKT albo Ditel) szukając firmy w Swoim mieście? Hydraulika, wypożyczalni DVD, lekarza, elektryka, firmy remontowej czy hurtowni farb? Mogę się założyć, że jeżeli w ogóle masz książkę telefoniczną w domu to pokrywa ją centymetrowy kurz, bo tak samo jak inni klienci, wszystkiego szukasz w Sieci. Ale tutaj masz problem. Klienci szukają w Internecie – ale Ciebie tutaj