Wszystko na temat ulotki - blog o sprzedawaniu i sprzedaży
Temat ulotki

Jak otworzyć biuro podróży i jak je promować?

Jak otworzyć biuro podróży?

Pytanie z tytułu zadała mi Pani Ewelina, która chce otworzyć biuro podróży, ale nie wie jak to zrobić ani czym się to je. Biznes turystyczny może być dobrym sposobem na życie. Ale warto się przygotować do jego otwarcia, żeby nie popełnić kosztownych błędów. Dzisiaj garść przydatnych informacji o tym… Jak uruchomić biuro podróży? Uściślijmy: chodzi o biuro podróży w rozumieniu potocznym – czyli de facto agencję turystyczną. Polskie prawo (ustawa

Jak dobrać kolory na stronę www lub reklamę czy ulotkę?

Jak dobrać kolory na stronę internetową albo do ulotki?

Nie trzeba chyba nikomu tłumaczyć, że kolory w marketingu i sprzedaży mają wielkie znaczenie. Z jakiegoś powodu chętniej zatrzymujemy się przy atrakcyjnych kolorystycznie witrynach sklepów, częściej sięgamy po ładnie skomponowane katalogi czy ulotki. I dłużej zostajemy na stronach, które przyciągają nas kolorystyką. Okazuje się, że tego rodzaju obiekty wcale nie muszą przybierać bardzo wyszukanych form – kluczem jest dobór odpowiednich kolorów i właściwa ich proporcja. Pomijam zupełnie aspekt psychologii kolorów,

Skąd wziąć za darmo zdjęcia do reklam i ulotek?

Skąd wziąć bezpłatne zdjęcia do ulotek i reklam?

Po ostatnim tekście na temat muzyki, dostałem kilkdziesiąt maili z pytaniem skąd wziąć bezpłatne zdjęcia do ulotek i reklam? Zdjęcia mogą być wykorzystywane nie tylko do tworzenia ulotek czy reklam, ale można nimi stylizować wnętrze lokalu, restauracji, sklepu, puntku usługowego. Można je wykorzystać na stronie internetowej albo podczas prezentacji u klientów. Zastosowanie zdjęć jest powszechne i trudne do przecenienia. Mamy nawet takie powiedzenie, że jeden obraz jest wart tysiąc słów.

Poznaj 5 wskazówek jak pisać skuteczne oferty i reklamy!

Jak pisać skuteczne oferty i reklamy?

Nawet jeżeli zleciłeś wykonanie swojej ulotki reklamowej, oferty, katalogu produktów albo strony internetowej firmie reklamowej czy agencji interaktywnej albo webmasterowi „na fuchę”, prędzej czy później musisz zetknąć się z koniecznością napisania oferty albo reklamy Swojego biznesu lub produktów. Nie możesz tego unikać bo tak na prawdę nikt prócz Ciebie nie zna tak dobrze produktów ani potrzeb które zaspokajają. Jeżeli uważasz, że profesjonaliści z branży reklamy i marketingu zrobią to lepiej