Wszystko na temat statystyki - blog o sprzedawaniu i sprzedaży
Temat statystyki

Jaka powinna być nowa strona internetowa?

realizacja celu na stronie internetowej

Wiele osób i firm chce zmienić swoją stronę internetową na nowszą – odświeżyć ją, dodać coś nowego, czasem stara wersja po prostu się im znudziła. Jeżeli też chcesz to zrobić, zobacz jak na takiej „zmianie” zyskać i jak można stracić – na konkretnych przykładach.

Pliki graficzne WebP – ile możesz zarobić ucząc się od Google?

Google WebP i efektywność Twojego biznesu

O tym, że Google ma świra na punkcie szybkości świat wie już od bardzo dawna. Pomyśl – już sam fakt bardzo szybkiego wyszukiwania wśród miliardów dokumentów i stron internetowych tego co akurat wpisałeś do wyszukiwarki robi wrażenie. Zazwyczaj wyniki otrzymujesz po pół sekundy (dokładny czas wyszukiwania widzisz tuż pod okienkiem zapytania). Szybka strona www = wyższa pozycja w Google Dość dawno temu prędkość ładowania się strony internetowej została dodana jako

Reklamy w gazetach i książkach telefonicznych – Dlaczego wydajesz na to pieniądze?

Reklama w książce telefonicznej

Kiedy ostatni raz otworzyłeś książkę telefoniczną, gazetę albo katalog żółtych stron (taki od PKT albo Ditel) szukając firmy w Swoim mieście? Hydraulika, wypożyczalni DVD, lekarza, elektryka, firmy remontowej czy hurtowni farb? Mogę się założyć, że jeżeli w ogóle masz książkę telefoniczną w domu to pokrywa ją centymetrowy kurz, bo tak samo jak inni klienci, wszystkiego szukasz w Sieci. Ale tutaj masz problem. Klienci szukają w Internecie – ale Ciebie tutaj

Poznaj 5 narzędzi, które zmienią Twój email marketing w bankomat!

Pytania od czytelników - problem od Anetty

Dziwi Cię bankomat w tytule? To dobrze. Za chwilę pokażę Ci jak sprawić żeby zarabiać pieniądze kiedy chcesz za pomocą mailingów i newsletterów. Tak jak z bankomatem – jeżeli tylko masz środki – możesz je podjąć w każdym miejscu na świecie. Środki mają Twoi klienci i potencjalni klienci. Twoją kartą bankomatową jest email marketing. Szum informacyjny w skrzynce odbiorczej Emaile zalewają nasze skrzynki. Nie tylko spam – bo z nim

Znajomi Twojej firmy z portali społecznościowych kupują chętniej

eMarketer - Fani z Facebooka kupują chętniej

Na pewno już o tym wiesz, że lojalni klienci kupują więcej, chętniej i częściej niż ci przypadkowi. Stąd programy lojalnościowe, karty stałego klienta, koncept CLV itd. Poza tym, utrzymanie klienta jest zazwyczaj tańsze niż zdobycie nowego. W Internecie sprawy mają się podobnie z tym, że tutaj klient ma porównywarki internetowe i opinie innych klientów w zasięgu myszki, i w zaledwie kilkanaście sekund wszystkiego można się dowiedzieć. Lojalność klientów w Internecie

Pozycjonowanie strony: 10 wskazówek na wybór dobrych słów kluczowych

Pozycjonowanie strony

Pozycjonowanie to spory wydatek – ale też niezbędny jeżeli chcesz pokazać potencjalnym klientom Swoją ofertę którą umieściłeś na firmowej stronie internetowej. Możesz zlecić pozycjonowanie firmie i płacić jej przez rok, co miesiąc po 100 zł za każde słowo kluczowe. Możesz też wypozycjonować Swoją stronę samodzielnie – ale musisz umieć dobrać odpowiednie słowa kluczowe. Jak pozycjonować stronę internetową? O tym jak pozycjonować strony skutecznie i samodzielnie pokazuję na swoich szkoleniach. Ale

Czy szukasz klientów na portalach społecznościowych?

Portale społecznościowe w USA

Być może masz konto na choć jednym portalu społecznościowym i codziennie z niego korzystasz. Prawdopodobnie nie – bo jesteś zbyt zajęty. Ale jeżeli tak – to wg badania Rynek telekomunikacyjny w Polsce w 2009 roku (PBS DGA dla UKE, grudzień 2009 opublikowane na internetstats.pl) jesteś w grupie 31% polskich internautów którzy deklarują że korzystają z portali społecznościowych codziennie. 16 % – 3-5 razy w tygodniu. Taka sama grupa – 1-2