Wszystko na temat social media - blog o sprzedawaniu i sprzedaży
Temat social media

Nie ma darmowych obiadów, czyli słowo o Grouponie

Grupon Chorwacja

Grupowe zakupy potrafią być przyjemne, jeżeli za te same produkty i usługi płacisz połowę mniej dlatego, bo ilość kupujących jest ogromna. Z takiego układu każdy wychodzi zwycięsko: klient ma tanio, sprzedawca ma duży obrót i choć mały zysk to działają tutaj korzyści skali. A pośrednik (np. Groupon czy Gruper itp) zbiera prowizję za zetknięcie nabywców z oferentami. Nie wszystko złoto co jest Grouponem Na moim ziołowo-przyprawowym blogu napisałem właśnie na

Czy wiesz się jak zdobywać zapytania ofertowe szybciej i taniej?

Jak pozyskać klientów przez portale społecznościowe?

Możesz zdobywać potencjalnych klientów i zapytania ofertowe znacznie taniej i szybciej niż stosując kosztowne billboardy, plakaty czy ogłoszenia w gazetach. Dotrzesz wprost do zainteresowanych, którzy chętnie wysłuchają co masz im do powiedzenia. Jak?

Poznaj 5 narzędzi, które zmienią Twój email marketing w bankomat!

Pytania od czytelników - problem od Anetty

Dziwi Cię bankomat w tytule? To dobrze. Za chwilę pokażę Ci jak sprawić żeby zarabiać pieniądze kiedy chcesz za pomocą mailingów i newsletterów. Tak jak z bankomatem – jeżeli tylko masz środki – możesz je podjąć w każdym miejscu na świecie. Środki mają Twoi klienci i potencjalni klienci. Twoją kartą bankomatową jest email marketing. Szum informacyjny w skrzynce odbiorczej Emaile zalewają nasze skrzynki. Nie tylko spam – bo z nim

Znajomi Twojej firmy z portali społecznościowych kupują chętniej

eMarketer - Fani z Facebooka kupują chętniej

Na pewno już o tym wiesz, że lojalni klienci kupują więcej, chętniej i częściej niż ci przypadkowi. Stąd programy lojalnościowe, karty stałego klienta, koncept CLV itd. Poza tym, utrzymanie klienta jest zazwyczaj tańsze niż zdobycie nowego. W Internecie sprawy mają się podobnie z tym, że tutaj klient ma porównywarki internetowe i opinie innych klientów w zasięgu myszki, i w zaledwie kilkanaście sekund wszystkiego można się dowiedzieć. Lojalność klientów w Internecie

Social Media: Co można a czego nie można robić w pracy?

Jak napisać skuteczną ofertę?

eMarketer opublikował artykuł z którego zainteresowało mnie kilka danych. Polecam lekturę całego ale ja skupię się tylko na jednym zagadnieniu. Chodzi o to co robią pracownicy na serwisach social media. Co uważają za akceptowalne a co nie. Badanie które mnie zainteresowało dotyczy rynku amerykańskiego ale sądzę że jest duża korelacja z naszym polskim podwórkiem. Cytowana tam firma FaceTime podała w swoim raporcie że 95% użytkowników Internetu wchodzących w pracy na