Wszystko na temat recenzja - blog o sprzedawaniu i sprzedaży
Temat recenzja

Dlaczego technika ABC w sprzedaży już nie działa?

Co trzeba zmienić, żeby sprzedawać więcej? Ba, żeby w ogóle dzisiaj sprzedawać? Te pytania zadają sobie przede wszystkim – co zrozumiałe – sprzedawcy i właściciele firm. Ale jeżli spojrzysz na sprzedaż szerzej – jako na proces przekonywania innych do przyjęcia innego punktu widzenia – okaże się, że nie tylko sprzedawcy mają problem. Mamy go wszyscy. To dlatego, że w dzisiejszym świecie przekonywanie innych jest częścią życia każdego człowieka – od

Na czym polega zarabianie pieniędzy w MLM?

Randy Gage i Barrack Obama

MLM to specyficzna formuła sprzedaży. Kiedyś myślałem, że chodzi w nim o sprzedawanie produktów. Dopiero po pewnym czasie zrozumiałem, że to jest biznes liderów. Że w istocie chodzi w nim o budowanie organizacji, a nie sprzedaż jako taką. Może inaczej – sprzedaż pomysłu, idei innym osobom – a nie sprzedaż produktów czy usług. Tylko ci sprzedawcy, którzy mogą na bieżąco analizować swój sukces albo porażkę mogą przetrwać i rozwijać się.

PowerPoint: Jak prowadzić prezentację sprzedażową?

Skuteczne techniki prezentacji - jak używać PowerPointa?

Don MacMillan to komik. I w 2008 roku popełnił chyba najśmieszniejsze video opisujące wykorzystanie PowerPointa podczas prezentacji. Obejrzyj je, zanim zaczniesz czytać dalej ten tekst: Ten znany w USA komik rok później zrealizował „odświeżoną” wersję tego materiału zagłębiając się w analizę profilu psychologicznego autora prezentacji wykonanej w PowerPoint na podstawie tego, co na niej się znajduje. Dlaczego o nim piszę? PowerPoint, który nie sprzedaje Bo prezentacje, podczas których sprzedawcy przekonują

Mowa ciała: Jak ominąć „nie” w sprzedaży?

Mowa ciała - jak omijać NIE w biznesie?

Często zdarza się, że sprzedawcy podczas rozmów handlowych są zawiedzeni reakcją klienta na ich wyjątkową ofertę. Zamiast spodziewanego „wow!” słyszą… „muszę to przemyśleć” albo „oddzwonię do Pana jak to przeanalizuję”. A przecież wszystko jest doskonałe: produkt wysokiej jakości, prawo zwrotu, długi termin płatności, natychmiastowa dostawa… Co może być powodem takiej reakcji klientów? Dlaczego nie kupują? Sprzedawca powiedział coś nie tak! „Widocznie sprzedawca powiedział coś nie tak!” – pomyśli większość. Ale

Podręcznik startupu – czyli jak sprawić, aby to klienci stworzyli Twoją firmę?

Podręcznik startupu

Wielu przedsiębiorców i sprzedawców, z którymi rozmawiam na szkoleniach albo podczas konsultacji, czy nawet piszę w korespondencji mailowej w pewnym momencie staje przed tym samym dylematem: jak na bardzo konkurencyjnym rynku sprzedawać podobne produkty klientom, którzy są bardzo wyedukowani i nielojalni? Jeśli przejrzysz komentarze, zauważysz że i tam tematy są w zasadzie trzy: klienci, sprzedaż i firma ze swoimi produktami. Okazuje się, że wszystkie problemy (no, może poza wirusami w

Niskobudżetowy startup. Zyskowny biznes i życie bez frustracji – moja opinia o książce

Niskobudżetowy startup

Dzisiaj skończyłem lekturę książki „Niskobudżetowy startup. Zyskowny biznes i życie bez frustracji” Chrisa Guillebeau. Książka zaciekawiła mnie dlatego, bo wcześniej czytałem jego The Art of Non-Conformity i chciałem się dowiedzieć, co takiego chce przekazać w „Niskobudżetowym startupie”. Oto moja opinia na jej temat. Niskobudżetowy startup. Zyskowny biznes i życie bez frustracji Dla kogo jest ta książka? Zanim napiszę dla kogo jest ta książka, oto dla kogo z pewnością ona nie