Wszystko na temat promocja - blog o sprzedawaniu i sprzedaży
Temat promocja

Andrzej pyta: Co powinna zawierać strona dla biura podróży? Jak ma wyglądać?

Jaka powinna być strona internetowa biura podróży?

Masz własny biznes turystyczny. Albo dopiero zamierzasz uruchomić agencję turystyczną lub biuro podróży – organizatora turystyki bo będziesz organizować wyjazdy na kolonie albo ferie czy wycieczki po okolicznych zabytkach – i chcesz zlecić wykonanie strony www. Taką która pokaże Twoją firmę potencjalnym klientom? Taką która pokaże im wszystkie wycieczki, zdjęcia z hoteli, przedstawi ceny na bilety lotnicze? Jedno jest pewne: Chcesz mieć najlepszą stronę internetową. Ale ponieważ nie znasz się

Autobusy: Jak zyskać więcej pasażerów?

Jak zyskać klientów?

Transport osób to zyskowny biznes. Nawet, jeżeli park samochodowy nie jest już najmłodszy a ceny paliw rosną co kwartał – ludzie zawsze będą się przemieszczać, dlatego znalezienie dobrej trasy to gwarancja dużych i regularnych dochodów. Problem pojawia się wtedy, kiedy tą „dobrą trasę” znajdą też nasi konkurenci. Co robić? Ten artykuł powstał na podstawie konsultacji wykonanych jakiś czas temu dla Pana Bogdana – właściciela 3 autokarów wożących codziennie pasażerów między

Jak można podnieść ceny nie tracąc klientów?

Jak podnieśc ceny i nie stracić klientów?

Ciągłe obniżanie cen może doprowadzić firmę tylko do jednego: plajta, bankructwo lub jak wolisz zamknięcie biznesu. Jestem tego pewien bo widziałem i ciągle obserwuję jak w dłuższym okresie czasu działa na firmę obniżanie cen pod presją konkurencji. Cena – i zawarta w niej marża – utrzymuje Twoją firmę, dlatego niskie ceny, nawet przy dużych obrotach – sprawiają, że zysku nie ma (albo jest minimalny) a praktycznie cały przychód finansuje koszty.

Skąd wziąć za darmo zdjęcia do reklam i ulotek?

Skąd wziąć bezpłatne zdjęcia do ulotek i reklam?

Po ostatnim tekście na temat muzyki, dostałem kilkdziesiąt maili z pytaniem skąd wziąć bezpłatne zdjęcia do ulotek i reklam? Zdjęcia mogą być wykorzystywane nie tylko do tworzenia ulotek czy reklam, ale można nimi stylizować wnętrze lokalu, restauracji, sklepu, puntku usługowego. Można je wykorzystać na stronie internetowej albo podczas prezentacji u klientów. Zastosowanie zdjęć jest powszechne i trudne do przecenienia. Mamy nawet takie powiedzenie, że jeden obraz jest wart tysiąc słów.

Nie ma darmowych obiadów, czyli słowo o Grouponie

Grupon Chorwacja

Grupowe zakupy potrafią być przyjemne, jeżeli za te same produkty i usługi płacisz połowę mniej dlatego, bo ilość kupujących jest ogromna. Z takiego układu każdy wychodzi zwycięsko: klient ma tanio, sprzedawca ma duży obrót i choć mały zysk to działają tutaj korzyści skali. A pośrednik (np. Groupon czy Gruper itp) zbiera prowizję za zetknięcie nabywców z oferentami. Nie wszystko złoto co jest Grouponem Na moim ziołowo-przyprawowym blogu napisałem właśnie na

Chcesz kupon 200 zł na reklamę w Google Adwords?

Reklamuj się w Google. Za darmo!

Ponieważ uczestniczę w sieci reklamowej TradeDoubler udało mi się zdobyć kupon na reklamę w Google Adwords za… 200 zł! To znaczy, że kiedy go sobie pobrałem mogłem wyświetlać własne reklamy na stronie wyszukiwarki Google, tuż obok wyników wyszukiwania – albo kontekstowo, na innych stronach. Ile to jest 200 zł w Adwords? Czy to w ogóle ma sens? Tak. Ma i to duży. Z takim budżetem możesz już sporo zrobić. Jeżeli

Jak przebić się przez konkurencję i dotrzeć do klienta?

Reklamuj się w Google. Za darmo!

Jak sądzisz, ile reklam każdego dnia ogląda Twój klient? Już mówię. To około 3 000 komunikatów reklamowych. Prawdziwe reklamowe bombardowanie. Jak się skutecznie reklamować w takich warunkach? Poznaj 4 kroki jak dotrzeć do klienta ze swoją ofertą przed konkurencją!

Poznaj 4 wskazówki, o których musisz pamiętać pisząc ofertę!

Jak napisać skuteczną ofertę?

Po ostatnim artykule na temat pisania skutecznej oferty otrzymałem wiele maili z prośbą o więcej wskazówek i pomoc. Zebrałem wszystkie rady razem i napisałem kolejny artykuł na temat pisania skutecznej oferty – która może być częścią Twojej ulotki, plakatu albo reklamy.