Wszystko na temat praca - blog o sprzedawaniu i sprzedaży
Temat praca

Jak zwiększyć skuteczność rozmów telefonicznych?

Skuteczność "zimnych telefonów" w zależności od jakości bazy klientów, do których się dzwoni.

To jest pytanie, które spędza sen z powiek wielu właścicieli firm, którzy zdobywają klientów za pomocą rozmów telefonicznych – oraz setek sprzedawców i telemarketerów zatrudnionych w tych firmach. Ci pierwsi – chcą efektywnie wykorzystać pracowników oraz ich czas. Ci drudzy – chcą więcej zarobić. Czy i jak można zwiększyć ilość transakcji podczas sprzedaży telefonicznej? Ten artykuł bazuje na moim doświadczeniu jako sprzedawcy telefonicznego oraz doświadczeniach moich klientów, u których realizowałem

Niskobudżetowy startup. Zyskowny biznes i życie bez frustracji – moja opinia o książce

Niskobudżetowy startup

Dzisiaj skończyłem lekturę książki „Niskobudżetowy startup. Zyskowny biznes i życie bez frustracji” Chrisa Guillebeau. Książka zaciekawiła mnie dlatego, bo wcześniej czytałem jego The Art of Non-Conformity i chciałem się dowiedzieć, co takiego chce przekazać w „Niskobudżetowym startupie”. Oto moja opinia na jej temat. Niskobudżetowy startup. Zyskowny biznes i życie bez frustracji Dla kogo jest ta książka? Zanim napiszę dla kogo jest ta książka, oto dla kogo z pewnością ona nie

Problem Anetty: Jak przekonać klienta?

Pytania od czytelników - problem od Anetty

Pod artykułem na temat tego jak ustalić cenę, Anetta napisała swój komentarz, w którym zawarła swój problem i jednocześnie kilka pytań odnośnie skuteczności jej oferty. Jeżeli Ty też masz jakieś pytania lub problemy związane ze sprzedażą, marketingiem lub prowadzeniem firmy, zostaw mi komentarz. Oto pytania Anetty oraz moja odpowiedź: Witam! Drogi Rafale mam ogromną prośbę o poradę.Może zacznę od tego ,że pracuję w firmie która zajmuje się sprzedażą reklam bardzo

Etyka i marketing: Jak bardzo dręczy Cię sumienie?

Etyka i marketing: Jak bardzo dręczy Cię sumienie?

Dawno temu nauczyłem się bardzo prostej, niesamowicie skutecznej zasady marketingowej: Musisz być przekonany do korzyści wynikających z Twojego produktu. W innym wypadku będziesz nieetycznym, irracjonalnym i zakompleksionym człowiekiem a sumienie nie da Ci spokoju. Wydaje Ci się to dziwne tak samo jak obrazek z boku? To świetnie, o to mi chodziło. Poświęć kilka minut na ten artykuł, a pokażę Ci jak bardzo Twoje sumienie może Cię dręczyć albo jak może pomóc w Twoim biznesie.

Jak umówić spotkanie z klientem, który nie ma dla Ciebie czasu?

Jak sprzedać klientowi, który nie ma dla Ciebie czasu?

Wszyscy jesteśmy zajęci. Taki czas. Mamy maile, komórki, smsy, TVN24, Internet – to wszystko sprawia, że informacje docierają do nas natychmiast i biznes dzieje się szybciej. Jak umówić się z klientem, który nigdy nie ma dla Ciebie czasu? To wcale nie jest takie trudne.

Czy znasz 5 sposobów na stworzenie najlepszych pracowników?

Pracownicy

Wiem, że zdajesz sobie sprawę z tego, że większość mikroprzedsiębiorstw i małych firm to „koncert solisty”. Solistą jest najczęściej właściciel. Zarządzanie ludźmi to największe wyzwanie szefa. Nie wiem czy znane jest Ci powiedzenie że problemy są tam gdzie są ludzie. Maszyny, pieniądze, budynki, komputery – nie mają emocji. Wykonują polecenia i funkcjonują tak jak zostały zaprojektowane, robią to, do czego zostały powołane. Ludzie mają emocje i uczucia. Jestem pewien że

Social Media: Co można a czego nie można robić w pracy?

Jak napisać skuteczną ofertę?

eMarketer opublikował artykuł z którego zainteresowało mnie kilka danych. Polecam lekturę całego ale ja skupię się tylko na jednym zagadnieniu. Chodzi o to co robią pracownicy na serwisach social media. Co uważają za akceptowalne a co nie. Badanie które mnie zainteresowało dotyczy rynku amerykańskiego ale sądzę że jest duża korelacja z naszym polskim podwórkiem. Cytowana tam firma FaceTime podała w swoim raporcie że 95% użytkowników Internetu wchodzących w pracy na

Nigdy nie kłam Swoim klientom. NIGDY.

Usta Prawdy

Wg legendy, „Usta Prawdy” które widzisz na zdjęciu obok, odgryzały dłoń każdemu kto składał fałszywe świadectwo. Gdyby dzisiaj taką rzeźbę umieszczać obowiązkowo w każdym sklepie obawiam się że polało by się dużo krwi. I to nie tylko sprzedawców! Poproś znajomych żeby opisali Ci sprzedawcę. Albo przedstawiciela handlowego. Niech opowiedzą troche o nim – z jakimi cechami charakteru im się kojarzy. W wielu z nich użyje zwrotów „obiecuje gruszki na wierzbie”