Wszystko na temat oferty - blog o sprzedawaniu i sprzedaży
Temat oferty

Andrzej pyta: Co powinna zawierać strona dla biura podróży? Jak ma wyglądać?

Jaka powinna być strona internetowa biura podróży?

Masz własny biznes turystyczny. Albo dopiero zamierzasz uruchomić agencję turystyczną lub biuro podróży – organizatora turystyki bo będziesz organizować wyjazdy na kolonie albo ferie czy wycieczki po okolicznych zabytkach – i chcesz zlecić wykonanie strony www. Taką która pokaże Twoją firmę potencjalnym klientom? Taką która pokaże im wszystkie wycieczki, zdjęcia z hoteli, przedstawi ceny na bilety lotnicze? Jedno jest pewne: Chcesz mieć najlepszą stronę internetową. Ale ponieważ nie znasz się

Wymówki klientów czyli „Proszę wysłać mi ofertę mailem”

Wymówki klientów

Jestem pewien, że jeśli masz już za sobą kontakt z przynajmniej 30 potencjalnymi klientami (osobisty albo telefoniczny), to na pewno choć raz udało Ci się słyszeć takie mniej więcej zdanie: „Proszę wysłać mi ofertę na maila” albo coś podobnego. To zwykła wymówka klienta, ktoś po prostu chce Ci powiedzieć w dyplomatyczny sposób „Spadaj na drzewo”. Spotkało Cię już coś takiego? Taka wymówka jest bardzo częsta. Co dzieje się dalej? Z

Nie ma darmowych obiadów, czyli słowo o Grouponie

Grupon Chorwacja

Grupowe zakupy potrafią być przyjemne, jeżeli za te same produkty i usługi płacisz połowę mniej dlatego, bo ilość kupujących jest ogromna. Z takiego układu każdy wychodzi zwycięsko: klient ma tanio, sprzedawca ma duży obrót i choć mały zysk to działają tutaj korzyści skali. A pośrednik (np. Groupon czy Gruper itp) zbiera prowizję za zetknięcie nabywców z oferentami. Nie wszystko złoto co jest Grouponem Na moim ziołowo-przyprawowym blogu napisałem właśnie na

Problem Anetty: Jak przekonać klienta?

Pytania od czytelników - problem od Anetty

Pod artykułem na temat tego jak ustalić cenę, Anetta napisała swój komentarz, w którym zawarła swój problem i jednocześnie kilka pytań odnośnie skuteczności jej oferty. Jeżeli Ty też masz jakieś pytania lub problemy związane ze sprzedażą, marketingiem lub prowadzeniem firmy, zostaw mi komentarz. Oto pytania Anetty oraz moja odpowiedź: Witam! Drogi Rafale mam ogromną prośbę o poradę.Może zacznę od tego ,że pracuję w firmie która zajmuje się sprzedażą reklam bardzo

Jak uśpić węża w kieszeni Twojego klienta…

Marketing w Praktyce styczeń 2011

O osobie skąpej zwykło się mówić „ma węża w kieszeni”. Ale nie musisz być zaklinaczem, żeby klient chętnie skorzystał z Twojej oferty. O tym jak sobie poradzić z tym „portfelowym gadem” przeczytasz w artykule, który opublikowałem na łamach styczniowego wydania miesięcznika Marketing w Praktyce.

Jak przebić się przez konkurencję i dotrzeć do klienta?

Reklamuj się w Google. Za darmo!

Jak sądzisz, ile reklam każdego dnia ogląda Twój klient? Już mówię. To około 3 000 komunikatów reklamowych. Prawdziwe reklamowe bombardowanie. Jak się skutecznie reklamować w takich warunkach? Poznaj 4 kroki jak dotrzeć do klienta ze swoją ofertą przed konkurencją!

Poznaj 4 wskazówki, o których musisz pamiętać pisząc ofertę!

Jak napisać skuteczną ofertę?

Po ostatnim artykule na temat pisania skutecznej oferty otrzymałem wiele maili z prośbą o więcej wskazówek i pomoc. Zebrałem wszystkie rady razem i napisałem kolejny artykuł na temat pisania skutecznej oferty – która może być częścią Twojej ulotki, plakatu albo reklamy.

Jak stworzyć ofertę, której ŻADEN klient się nie oprze?

Prezentacja oferty: jak zainteresować klienta?

Skuteczna oferta to taka, która ma najwyższy współczynnik konwersji. Czyli, jeżeli na 100 osób, które się z nią zetkną cała setka chce kupić produkty, które ta oferta prezentuje – to gratuluję! Masz ofertę nie do odrzucenia! Ale jeżeli jej nie masz, to zobacz w 4 krokach, jak ją stworzyć!