Wszystko na temat lojalność - blog o sprzedawaniu i sprzedaży
Temat lojalność

Utrata klientów: dlaczego klienci nie wracają?

Marketer Plus

Utrata klientów zdobytych miesiąc temu przypomina sytuację ślimaka, który przez cały dzień pokonuje jeden metr, wchodząc na drzewo, aby w nocy ześlizgnąć się o dwa metry w dół. Jeśli Ty też wydajesz pieniądze na reklamy i marketing po to, żeby zdobyć klientów, którzy już nigdy do Ciebie nie wrócą – ten artykuł jest dla Ciebie. Został opublikowany w minionym numerze Marketer+ i pokazuje nieco inne spojrzenie na kwestie, które już

…a gdybym chciał produkować ekologiczny makaron? – Wywiad z Bobem Dorfem

Jutro (18.06.2013) na GrowUpStartUp w Warszawie pojawi się Bob Dorf, współautor książki „Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku” . O tym kim jest, poczytasz na podlinkowanym profilu z Wikipedii. Dlaczego intryguje mnie jego sposób myślenia i postrzegania biznesu? Rok temu zetknąłem się z fragmentami książki która właśnie trafia na nasz rynek w polskim przekładzie. Fragmenty były dlatego, bo przeglądałem ją w domowej biblioteczce znajomego. Po chwili wywiązała się

Jak odzyskać klienta, który wcześniej kupował?

Marketer Plus

Cały najnowszy numer MarketerPlus porusza temat obsługi klienta. Tak się akurat złożyło, że mój tekst także tam się znalazł – poszedł na „pierwszy ogień” w spisie treści. Polecam lekturę całego numeru, bo jest to solidna dawka konkretnej wiedzy – ale dzisiejszym wpisem chciałem nawiązać do kilkunastu (było ich dokładnie 30) maili i wiadomości na Facebook, które otrzymałem wkrótce po wydaniu tego numeru magazynu. Napisałem artykuł o tym, dlaczego klienci nie

Jak zwiększyć szanse na sprzedaż i zdobycie klientów?

Kot w Butach

Dawno, dawno temu, u schyłku swojego życia, stary młynarz obdarował swoich trzech synów swoim majątkiem: najstarszy dostał młyn, średni osła a najmłodszy kota. Od tego kota możesz nauczyć sie sekretu, który pozwoli Ci zwiększyć szanse na sprzedaż i zdobycie nowych klientów. Jak?

Sprzedawco – kim tak naprawdę jesteś?

Sprzedawco: kim jesteś?

Sprzedawcy, którzy stosują techniki wywierania presji, manipulacji rodem z NLP bardzo rzadko zyskują lojalnych klientów, za to często mają reklamacje i zwroty i nigdy nie udaje im się zbudować trwałej pozytywnej relacji z rynkiem.

Jak zdobyć lojalnych i zadowolonych klientów?

Opór klientów - jak sprzedawać przez telefon?

Twórca brytyjskiej sieci domów towarowych Harry G. Selfridge, wśród wielu powiedzeń, jakie przeszły do historii miał również i to: „Klient ma zawsze rację”. W Polsce mówimy też „Klient – nasz Pan!”. I wielu handlowców słysząc takie słowa choćby od swojego szefa (np. na szkoleniu czy podczas „reprymendy”), zastanawia się: czy ten człowiek w ogóle wie co mówi? Co to znaczy codzienna praca z klientami? A jeśli tak, to czy ten

Jak się dowiedzieć, czego brakuje Twoim klientom do szczęścia?

Czego poszukują klienci?

Tytuł dość podchwytliwy, ale to nie jest ściema. Nagrałem video, na którym pokazuję w jaki sposób za pomocą bezpłatnego i ogólnodostępnego narzędzia można dowiedzieć się czego poszukują Twoi klienci. Ale nie „w ogóle”, bo to przecież wiadomo: szukają szczęścia, zdrowia, pieniędzy i spokoju. Niektórzy jeszcze władzy :) Czego szukają klienci? Na tym video pokazuję w jaki sposób możesz dowiedzieć się czego szukają Twoi klienci, kupujący już u Ciebie oraz Ci,

Każda obietnica bez pokrycia jest kłamstwem

Marketing w Praktyce Marzec 2011

W marcowym numerze Marketing w Praktyce pojawił się mój artykuł na temat… tego dlaczego klienci (czyli my!) uważamy, że reklamy kłamią, sprzedawcy wciskają kit a produkty to w zasadzie ściema bez pokrycia w faktach. Oraz najważniejsze – jaki to ma wpływ na…