Wszystko na temat internet - blog o sprzedawaniu i sprzedaży
Temat internet

Dlaczego technika ABC w sprzedaży już nie działa?

Co trzeba zmienić, żeby sprzedawać więcej? Ba, żeby w ogóle dzisiaj sprzedawać? Te pytania zadają sobie przede wszystkim – co zrozumiałe – sprzedawcy i właściciele firm. Ale jeżli spojrzysz na sprzedaż szerzej – jako na proces przekonywania innych do przyjęcia innego punktu widzenia – okaże się, że nie tylko sprzedawcy mają problem. Mamy go wszyscy. To dlatego, że w dzisiejszym świecie przekonywanie innych jest częścią życia każdego człowieka – od

Andrzej pyta: Co powinna zawierać strona dla biura podróży? Jak ma wyglądać?

Jaka powinna być strona internetowa biura podróży?

Masz własny biznes turystyczny. Albo dopiero zamierzasz uruchomić agencję turystyczną lub biuro podróży – organizatora turystyki bo będziesz organizować wyjazdy na kolonie albo ferie czy wycieczki po okolicznych zabytkach – i chcesz zlecić wykonanie strony www. Taką która pokaże Twoją firmę potencjalnym klientom? Taką która pokaże im wszystkie wycieczki, zdjęcia z hoteli, przedstawi ceny na bilety lotnicze? Jedno jest pewne: Chcesz mieć najlepszą stronę internetową. Ale ponieważ nie znasz się

Jak otworzyć biuro podróży i jak je promować?

Jak otworzyć biuro podróży?

Pytanie z tytułu zadała mi Pani Ewelina, która chce otworzyć biuro podróży, ale nie wie jak to zrobić ani czym się to je. Biznes turystyczny może być dobrym sposobem na życie. Ale warto się przygotować do jego otwarcia, żeby nie popełnić kosztownych błędów. Dzisiaj garść przydatnych informacji o tym… Jak uruchomić biuro podróży? Uściślijmy: chodzi o biuro podróży w rozumieniu potocznym – czyli de facto agencję turystyczną. Polskie prawo (ustawa

Autobusy: Jak zyskać więcej pasażerów?

Jak zyskać klientów?

Transport osób to zyskowny biznes. Nawet, jeżeli park samochodowy nie jest już najmłodszy a ceny paliw rosną co kwartał – ludzie zawsze będą się przemieszczać, dlatego znalezienie dobrej trasy to gwarancja dużych i regularnych dochodów. Problem pojawia się wtedy, kiedy tą „dobrą trasę” znajdą też nasi konkurenci. Co robić? Ten artykuł powstał na podstawie konsultacji wykonanych jakiś czas temu dla Pana Bogdana – właściciela 3 autokarów wożących codziennie pasażerów między

Jak dobrać kolory na stronę www lub reklamę czy ulotkę?

Jak dobrać kolory na stronę internetową albo do ulotki?

Nie trzeba chyba nikomu tłumaczyć, że kolory w marketingu i sprzedaży mają wielkie znaczenie. Z jakiegoś powodu chętniej zatrzymujemy się przy atrakcyjnych kolorystycznie witrynach sklepów, częściej sięgamy po ładnie skomponowane katalogi czy ulotki. I dłużej zostajemy na stronach, które przyciągają nas kolorystyką. Okazuje się, że tego rodzaju obiekty wcale nie muszą przybierać bardzo wyszukanych form – kluczem jest dobór odpowiednich kolorów i właściwa ich proporcja. Pomijam zupełnie aspekt psychologii kolorów,

Jaka powinna być nowa strona internetowa?

realizacja celu na stronie internetowej

Wiele osób i firm chce zmienić swoją stronę internetową na nowszą – odświeżyć ją, dodać coś nowego, czasem stara wersja po prostu się im znudziła. Jeżeli też chcesz to zrobić, zobacz jak na takiej „zmianie” zyskać i jak można stracić – na konkretnych przykładach.

WP-o-Matic – jak usunąć linki z pobieranych treści?

Strony Internetowe na Wordpress

W większości przypadków, zespół, który zajmuje się tworzeniem stron i aplikacji internetowych w Fabryce Rozwoju wykorzystuje do tego celu WordPress. Tak samo jak w przypadku tego serwisu i kilku innych prowadzonych przez Fabrykę Rozwoju. Zalety (i wady) WordPressa są ogólnie znane, więc nie będę ich tutaj przytaczał. Dzisiaj napiszę krótko o pewnym rozwiązaniu do wtyczki WP-o-Matic. O rozwiązaniu, które wielu osobom może spędzać sen z powiek. Automatyczne pisanie bloga z

Czy wiesz się jak zdobywać zapytania ofertowe szybciej i taniej?

Jak pozyskać klientów przez portale społecznościowe?

Możesz zdobywać potencjalnych klientów i zapytania ofertowe znacznie taniej i szybciej niż stosując kosztowne billboardy, plakaty czy ogłoszenia w gazetach. Dotrzesz wprost do zainteresowanych, którzy chętnie wysłuchają co masz im do powiedzenia. Jak?