Klienci kłamią. Sprzedawcy kłamią. I co z tego wynika?

Klienci oszukują. Sprzedawcy oszukują. To jasne jak słońce.

Marketing w Praktyce - Kwiecień 2011W kwietniowym wydaniu Marketing w Praktyce znalazł się mój kolejny artykuł, w którym wyjaśniam co się dzieje w głowie klienta i sprzedawcy, kiedy wzajemnie się oszukują. Bo to, że się oszukują jest jasne jak słońce. A przy tym bardzo intrygujące, dlaczego to robią i co z tego mają. Chyba z tego powodu zasłużyłem na to, aby ten tekst znowu trafił na okładkę miesięcznika.

Zabawa w kotka i myszkę

To jak to jest z tym oszukiwaniem i zabawą w kotka i myszkę klientów i sprzedawców? Każdy z nich ma inną motywację, inny cel w tym oszustwie, ale jeżeli ktoś nie przerwie tej samonakręcającej się spirali – tracą wszyscy. Klient traci zaufanie do sprzedawcy i nie jest zadowolony z produktów, a sprzedawca traci opinię, klientów i pieniądze.

Jak robić dobre strony internetowe?

W najnowszym numerze MwP również bardzo ciekawe artykuły na temat tworzenia stron internetowych. Świetny tekst Barbary Madej, która jest copywriterem i opisuje na podstawie Grupon.pl, co powinna zawierać strona, która ma być skuteczna.

Do kompletu proponuję jeszcze „Merchandising w sklepie internetowym” autorstwa Jacka Samsela. Czyli jak układać produkty na półkach, żeby więcej sprzedać. No tak, tylko w sklepie internetowym nie ma półek! Fakt, mimo to, merchandising jest tutaj bardzo istotny.

Jest też trochę o tym, jak zrobić firmową stronę www, w jaki sposób konstruować newslettery aby były skuteczniejsze oraz.. bardzo fajne artykuły: o szefach i o pracownikach.

Generalnie – polecam kwietniowy Marketing w Praktyce. Nie tylko dlatego, że mój tekst znowu trafił na okładkę :) ale dlatego, że ten numer jest blisko codziennych problemów większości przedsiębiorców jakich znam.

Krok po kroku pokazuję sprzedawcom jak co miesiąc zwiększyć ilość zamówień i klientów. Uczę właścicieli firm jak wydawać mniej pieniędzy na marketing i reklamę - i nie tracić klientów. Szkolę handlowców, którzy nie chcą już więcej słyszeć w słuchawce: "Dziękuję, nie jestem zainteresowany". Tylko to co działa skutecznie. A jeśli się na czymś nie znam, to od razu Ci o tym powiem. Wykorzystaj to - zamów szkolenie lub konsultację, albo zostaw mi komentarz pod tekstem, którego dotyczy.

2 comments on “Klienci oszukują. Sprzedawcy oszukują. To jasne jak słońce.
  1. Zdzisiek napisał(a):

    Jak żyć ? Ludzie nie mają co do garnka wrzucić, ba nawet nie mają garnka, ale strona z poradami marketingowymi ?.
    A Panie Rafale strona w operze jest rozjechana.
    Pozdrawiam Zdzisiek z Lublina

    • Rafał Mróz napisał(a):

      Dziękuję za informację o Operze – postaram się to naprawić. Nie za bardzo rozumiem jednak pytanie, które mi Pan zadał. Czy mogę prosić o jego rozwinięcie?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Connect with Facebook

*