Jak się dowiedzieć, czego potrzebują Twoi klienci? Oto instrukcja.

Jak się dowiedzieć, czego brakuje Twoim klientom do szczęścia?

Czego poszukują klienci?Tytuł dość podchwytliwy, ale to nie jest ściema. Nagrałem video, na którym pokazuję w jaki sposób za pomocą bezpłatnego i ogólnodostępnego narzędzia można dowiedzieć się czego poszukują Twoi klienci. Ale nie „w ogóle”, bo to przecież wiadomo: szukają szczęścia, zdrowia, pieniędzy i spokoju. Niektórzy jeszcze władzy :)

Czego szukają klienci?

Na tym video pokazuję w jaki sposób możesz dowiedzieć się czego szukają Twoi klienci, kupujący już u Ciebie oraz Ci, którzy są zainteresowani Twoimi produktami. Bo to, że coś kupili, nie znaczy, że na tym kończą się ich potrzeby. Może bowiem okazać się, że chętnie kupili by jeszcze coś, ale tego nie masz. Albo nic nie kupili bo akurat nie masz tego, o co im chodziło.

To ważne dla każdego sprzedawcy

Nie ważne jak długo zajmujesz się swoją branżą – czy jesteś w niej od wczoraj, od roku czy pół wieku. Nie ma znaczenia czy prowadzisz firmę, czy pracujesz u kogoś czy samodzielnie próbujesz rozkręcić własny biznes oparty o MLM.

Najistotniejsze dla Ciebie jest to, aby mieć te produkty i usługi jakie interesują klientów. I to narzędzie pomoże Ci szybko i zupełnie za darmo dowiedzieć się, czego szukają Twoi klienci. A potem już tylko zdobądź to, zamów na hurtowni, u swojego dostawcy albo w Internecie – i sprzedaj im to.

Czego się dowiesz z tej instrukcji video?

To narzędzie sprawi, że sprzedasz więcej, zarobisz więcej i będziesz mieć więcej klientów. I co równie ważne – będą Ci lojalni, bo będą wiedzieć, że zawsze masz to, czego brakuje innym. To zaowocuje rekomendacjami i poleceniami. Gwarantuję Ci to, bo tak to zadziałało we wszystkich firmach, w których to pokazywałem.

Zobacz to video – szczegółowa instrukcja o tym, jak sprawić, aby klienci zawsze do Ciebie wracali i stali się lojalni:

I co?

Co sądzisz o tym sposobie, który przedstawiłem w filmie? Zostaw mi komentarz!

Krok po kroku pokazuję sprzedawcom jak co miesiąc zwiększyć ilość zamówień i klientów. Uczę właścicieli firm jak wydawać mniej pieniędzy na marketing i reklamę - i nie tracić klientów. Szkolę handlowców, którzy nie chcą już więcej słyszeć w słuchawce: "Dziękuję, nie jestem zainteresowany". Tylko to co działa skutecznie. A jeśli się na czymś nie znam, to od razu Ci o tym powiem. Wykorzystaj to - zamów szkolenie lub konsultację, albo zostaw mi komentarz pod tekstem, którego dotyczy.

5 comments on “Jak się dowiedzieć, czego brakuje Twoim klientom do szczęścia?
  1. Małgorzata napisał(a):

    Super materiały, są bardzo przydatne dla początkujących jak i dla doświadczonych sprzedawców

  2. Pstryk napisał(a):

    Super. Wcześniej korzystałam już z tego narzędzia, ale wszystko robiłam metodą prób i błędów, dobrze zweryfikować swoją wiedzę.

  3. Maciek napisał(a):

    22 minuty wideo, a tyle w życiu zmienia! Mega dzięki za podzielenie się tą wiedzą.

    BTW. Widzę, że aktualnie narzędzia Google trochę się zmieniły, może warto zaktualizować nagranie?

    Pozdrawiam,
    Maciek

    • Rafał Mróz napisał(a):

      Maciek, masz rację, zamierzam się z tym od pewnego czasu i kiedy w końcu go znajdę – to zaktualizuję :) Cieszę się, że mimo to było pomocne :)

  4. Magda napisał(a):

    Dziękuję za przypomnienie o narzędziu i wskazanie jak jeszcze można je zastosować. Nie myślałam o nim pod kątem ewentualnego poszerzania oferty. Pozdrawiam i dzięki za wszystkie wskazówki na wykorzystaj.to. Cenna wiedza i sama „przychodzi” do domu:)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Connect with Facebook

*